Malin Nordström

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av malin - 1 februari 2010 22:59

  



Ja nu är min pärla såld! Buhu! Det är med en tår i ögat jag säljer dig hehe =) Men vi fick nästan tre fina år tillsammans! Nu är jag billös, känns konstigt..är inte van vid det..men det ska väl funka det med. Speciellt nu när jag bor i Sthlm, har ingen användning av den. Får väl se det från den positiva sidan, om nån vill hälsa på så finns det alltid en ledig parkering.. =P




----------------------------------------------------------------------------------------------


haha även att jag lade inlägget i kategorin "familj" haha, nörd!




Av malin - 1 februari 2010 20:42


Andra veckan i skolan är redan här! Bara tio veckor kvar nu =) Idag stod det ögonbryn på schemat. Och idag fick vi lära oss ett sätt man kan göra för att fylla i dem, det svåraste sättet. Och det var genom att blöta en sned pensel och doppa i skugga för att sedan måla dit "strån". Sen kan man göra på en massa andra sätt som går lite snabbare men det skulle vi få lära oss nån annan dag.


Så på mig gick det väldigt enkelt och fort för tydligen hade jag redan så fina ögonbryn så det behövdes typ inte göras nåt. Men tjejen jag jobbade med idag, Susanne tror jag hon hette (är så dålig på namn!) hade lite mindre ögonbryn så jag hade lite att göra. Men tydligen skulle man egentligen göra på ett annat sätt med hennes bryn då detta alternativ inte var det ultimata.



  


Lotta, känner du igen henne?? =)





Av malin - 1 februari 2010 12:21

  



Måndag igen, ny vecka, andra veckan på skolan och det känns bra. Tiden har gått jättefort här nere! Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer, måste börja gå ner mot spårvagnen. Men vi hörs ikväll efter skolan! Tjao!

Av malin - 1 februari 2010 10:52

    



Jag har äntligen tagit mig tid för att måla naglarna, och denna gång blev det enkelt, ljust och vardagssnyggt med POWDER 525 från GOSH.


Men jag har slut på top coat så det lär väl försvinna imorn..=)



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards