Malin Nordström

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av malin - 9 februari 2010 23:30

  

Jag idag, sminkad av Karro =)



Vet ni vad, jag har nästan inte gjort av med en enda krona sen jag flyttade hit! Jag har inte köpt en enda sak, inte ens en godispåse! De ni, det går bra nu. =) Och jag klarar mig bra, känner inget behov heller. Fast om jag skulle åka in till stan eller till ett köpcentrum så skulle det inte gå lika bra..hehe Jag har faktiskt skrivit en liten shoppinglista. Får se när det blir av..



Av malin - 9 februari 2010 19:13

Idag sminkade vi efter en skönhets bild, och det gick bra. Nu har vi bara en timme på oss på alla makeuper så det blir lite press på en. Men jag hann med allt så det var bra. Sedan ska vi gå runt och bedöma allas makeuper, så det var intressant. Idag sminkade jag Karro och jag var lite stressad och hann inte ta nån "före" bild, så det får ni vara utan, istället tog jag lite fler "efter" bilder som inte färgen riktigt stämmer på =) Hoppas det duger!



  


     





Av malin - 9 februari 2010 11:52

  




Vet ni vad jag har gjort idag?? Jag har satt in mina linser som jag inte har använt på över ett år!! haha Det var verkligen på tiden! Kände mig lite yr först, allt blev så klart och tydligt haha =) Och vilka färger det blev när man tex. tittar på tvn! wow!


Idag får jag se min omgivning i en helt ny syn, en klarare, färggrannare och tydligare. Spännande! =)

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards