Malin Nordström

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av malin - 8 februari 2010 23:59

  


Yes det är hon! =)


Förra veckan fick jag ett paket från mamma bara sådär! Och i det låg det ett par trosor från Pierre Robert (skönaste trosorna ever), en "Åre mössa" och ett litet brev. Mössan har hon gjort själv min duktiga mamma. Den har lite häng där bak, sådär perfekt som man vill ha det. =)


Tack så hemskt mycket kära mamma, jag blev jätteglad. Du vet att jag gillar när jag får fina små överaskningar. Älskar dig!



Av malin - 8 februari 2010 23:03

Höll ni tummarna för mig idag?? =) Det gick iaf bra för mig, eller för hela klassen tror jag. Jag hann få ihop en helhet och det var det som var viktigt och att det skulle vara en skönhets makeup. Och det var bara jag i klassen som hade en lite äldre modell + att hennes bas var en variant jag aldrig gjort förut. Så jag är nöjd. =)


Jag sminkade iaf min kusins bästa kompis Viktoria. Tack för att du ställde upp!


  




Av malin - 8 februari 2010 11:22

  




Idag måste ni hålla tummarna för mig så det går kanoners på avstämmningsprovet! Hörs ikväll!

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards