Malin Nordström

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av malin - 17 februari 2010 19:10

Idag fick vi lära oss hur man sminkar en kille med mineralsmink, fast vi gjorde på varandra då ingen hade med sig nån kille. Och ja det var ju inte så svårt, gick väldigt fort och det var ungefär nästan som igår. Sedan hade vi ju avstämmningsprov (teori) och det hade ju kunnat gå bättre om man säger så. Dem hade formulerat frågorna så konstigt så jag blev så yr.. haha Men det gick nog bra, det är inget prov som betygssätts som tur är hehe =)



    



Idag blev det bara bilder på arbetsbänken..



Av malin - 17 februari 2010 10:39

  

 

  


 

Jag har fått ett till paket av min kära mamma! Hur snäll är hon inte?! =) Fick ett fint brev, en mössa som hon har stickat och ett par knästrumpor från Pierre Robert. =) Nu börjar jag sakna henne, så jag hoppas hon kommer ner och hälsa på nåt snart. =)




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards