Malin Nordström

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av malin - 16 februari 2010 22:38

Idag fick vi lära oss nåt nytt nämligen att lägga mineralbas. Vi fick lägga en makeup till tv, och den skulle inte se sminkad ut, utan den ska vara väldigt naturlig. Och det gick bra, men man är ju så van att lägga en så täckande bas så det kändes lite konstigt.


Idag sminkade jag Suzan som kommer från kära Sundsvall och som är kusin med Lottas kille, hur sjukt är inte det då?! =) Jätte trevlig tjej.


      

Enkel, naturlig makeup, ska inte se sminkat ut. Men på bilderna har jag lagt på lite mer, hon önskade sig en dinner makeup =) hehe



Och imorn ska vi ha avstämmningsprov, teori. Tror det var 32 frågor så det blir ju spännande och se hur man klarar haha =) Nä men det ska nog gå bra, ni får hålla tummarna! =)




Av malin - 16 februari 2010 11:38

Ny dag igen! Idag har jag testat att flytta över sminket i en annan väska, gick hyffsat bra, men såg nu att ja hade axelremmen kvar i Sundsvall, typiskt! Men nu orkar och hinner jag inte att flytta över igen, får köra såhär idag.


Nu blir det ett ombyte och en promenad med Milton, hörs ikväll!

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards