Malin Nordström

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av malin - 3 februari 2010 19:03

Idag repeterade vi alla skuggor och sen fick vi prova på att lägga eyeliner med aqua color och en tunn tunn pensel. Och det gick bra, det var den där vingen som var lite svår. Jag skulle ha vinklat upp den lite mer. Men det är alltid konstigt att lägga vissa saker på andra människor som tex. mascara, det är man så van att lägga på sig själv men absolut inte på andra. Men bara man kommer på knepet så går det bra. =)



  


  


Jag hann lägga basen innan jag fotade, och sen lade vi fransmarkering, eyeliner, mascara, dusting, shading och rouge. Och idag sminkade jag Sussi som bor en bit utanför Sthlm.



Av malin - 3 februari 2010 10:44

  



Vilken blåsig onsdag det blev idag, tur att det inte har kommit nå mer snö iaf. Idag ska vi få lära oss att lägga eyeliner, det ska bli spännande. Sen har vi lite repetion på skuggor oxå.


hehe Milton ligger bredvid mig i soffan nu och sover som en stork hehe Han andas jätte tungt, så söt och högljud. =) Lillgrisen är trött.


Just ja, vet ni vad jag såg igår utanför huset på gatan? En bebis-rådjur! Så söt och sprang mitt på vägen. Tydligen finns det jätte många här, lite rävar oxå. =)


Nu ska jag gå å kika efter om jag har fått nån post. Hörs efter skolan! kram



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards