Malin Nordström

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av malin - 24 februari 2010 22:07

        



I söndags var jag och klämde på dessa dojjor från Mango, och nån dag ska jag testa dem, jag gillar dem mycket!! Båda modellerna går på 999:- och visst skulle dem vara fina på min fötter?! =)


Och Mango har nog blivit en av mina nya favorit butiker, hittade massor av fina kläder och det är bra priser oxå så nästa gång ska jag slå till på nåt! =)



Av malin - 24 februari 2010 20:00

Idag fick vi prova på och lägga en 40-tals makeup, båtformade orangeröda läppar, eyeliner, lösfransar, naturlig bas, och bryn som en "bruten åra". Gick sådär idag, har varit så irreterad på sj så det har följt mig hela dagen..hehe Här kommer iaf. några bilder..


      



Tråkigt att alla färger försvinner men men..



Av malin - 24 februari 2010 11:33

  



Åh äntligen kom jag fram till SJ, har försökt hur länge som helst. Förstår att dem har mycket att göra, men det är alltid jobbigt att inte komma fram. Men sen fick jag prata med en kille och han bokade om min resa till Sundsvall så nu åker jag hem en timme senare. King! Och resan på måndag tillbaka till Sthlm sa han skulle gå om det inte blir nå mer oväder. Men då kunde jag boka om den i helgen. Så nu är allt fixat, skönt!! =)


Nu ska måste jag byta om och bege mig in till stan för lite skola och 40-tals makeup. Hörs ikväll, tjao!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards