Malin Nordström

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av malin - 11 februari 2010 20:11

Hej, hej! Gud vad jag är trött i min små ögon! =) Hade iaf. ännu en rolig dag på skolan där vi gick igenom på vad man ska tänka på när man sminkar en brud, mycket intressant!


Sedan fick vi sminka på varandra och det blev Malin igen =) Och idag skulle vi låtsas att vara kund och säga hur vi ville ha det. Så det blev en hel del skratt idag för vi fick inte tänka som en mua men många hade svårt med det utan sa att jag vill ha lockskugga, intensitetsskugga mm. och det är inte sånt kunder brukar kunna.. =)


Glömde förebilder igen!! Vi har sån tidspress på oss så jag glömmer alltid bort nu! Ska verkligen försöka nästa gång att komma ihåg. =)



  

      


Idag blev det lite grönt, fin fint. Hade problem på ena sidan med 3bensfransarna, det ville helt enkelt inte. Men rouge satt jag perfekt idag så det var roligt.


Imorn har vi ingen skola, då vi inte får vara i lokalen, så vi fick ta igen den på lördag, så imorn blir det till att vila, gå på apoteket och hämta ut ett paket!! =)



Av malin - 11 februari 2010 11:44

  




Grattis Christian!! Hoppas du får en toppendag fast inte jag kan komma och gratta dig! hehe =) Grattis från Sthlm önskar syrran och Milton. =)



Av malin - 11 februari 2010 11:20

    

Sminkad av Linda!


Idag är jag trött! SÅ det är tur att jag är ledig imorn så jag får vila lite, för på lördag har vi lektion igen. Det var nåt som skulle fixas på skolan imorn så vi kunde inte ha nån lektion och om vi ville så kunde vi få ha den på lördag istället, och det ville vi såklart!! För då är det dax för lite trend/fantasi makeup, mycket spännande!


Nu ska jag gå och titta om det har kommit nån post, jag väntar nämligen på en sak som skulle ha kommit igår! Vill ha dem nu! =)



Av malin - 11 februari 2010 11:12

Sminkade Linda igen nu när vi har gått runt en varv, och vi skulle sminka efter en bild igen. Hann inte med intensitetskuggan, men annars gick det väl bra. Vi fick prova på att limma fast trebensfransar för första ggn och det var lite skakigt måste jag säga! Men roligt, och det blir sån skillnad!!

Mycket fint!



  

      




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards