Malin Nordström

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av malin - 22 februari 2010 22:15

  



För nån dag sedan såg jag Coco before Chanel och den är på franska men det gjorde faktiskt inget, annars gillar jag verkligen inte sådana filmer! Men den var faktiskt jättebra, väldigt fint gjord och man fick lite inspiration. Mycket fina kläder och jag gillar verkligen rosetten! Nice!


Så alla som gillar mode ska se den!




Av malin - 22 februari 2010 20:25

  



Idag hade vi ingen vanlig dag för idag var LUMENE hos oss och berättade lite om deras produkter, allt ifrån rengöring och hudvård till makeup. När vi fick all vår makeup så fick vi två mascaror, två läppglans och all rengöring och hudvård från dem.


Privat har jag inget från dem så jag vet inte hur bra deras saker är. Men det dem har är väldigt naturligt, vissa saker var nästan 90% naturliga och det är väldigt bra, så för den som är känslig mot makeup och hudvård ska nog prova på. Och allt kommer från Finland och alla produkter luktar jättegott och då är alla oparfymerade! Så det är den naturliga aromen som luktar!


Sen har jag fått höra att dem har en jättebra primer så den ska jag köpa och testa. Sedan verkar dem ha bra hudvård och rengöring oxå, priser vet jag dock inte men jag tror dem inte är så dyra. Det var iaf. roligt och få veta lite mer. =)



Av malin - 22 februari 2010 20:15

Hallå! Jag har inte haft nåt nät sen i lördags därav den dåliga uppdateringen. =) Men nu är den tillbaka så det är skönt, märker att man är väldigt beroende av nätet, man blir helt låst, illa!


Jag var iaf, väg till Kista gallerian igår med min andra kusin och jag kom  hem med några fynd. =) Tänkte ta lite bilder ikväll så får ni se. =) Nu har shoppingsuget kommit tillbaka kan jag säga haha fast jag är lite snål bara..inte bra. =P


Ikväll är det CSI oxå, härligt! Later...

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards