Malin Nordström

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av malin - 15 februari 2010 23:02

  



Denna skönhet vill jag traska runt i sommar, som jag förövrigt vill ha nu eller vår iaf. Aja, klänningen kommer iaf. HM men kommer tyvärr inte ihåg priset men jag tippar på 200-300:-



Av malin - 15 februari 2010 22:18

Vi är redan inne på vecka 4!! Helt sjukt vad tiden går fort nu, man hinner inte med. Idag hade vi iaf. repetion på det mesta och vi gick igenom lite hur man kan skynda på och korta sminktiden ifall man inte har så mycket tid och många modeller. Idag sminkade jag Anna och det gick bra fast jag hade ont i fingret..rouget blev perfekt idag oxå så det var roligt, sen var skuggerna bra oxå bara ena sidan som skulle ha gått upp lite mer. Men jag är jättenöjd att det gick så bra, trots att mitt finger inte gick att använda riktigt. =)



        



Nu ska jag försöka packa om all min makeup, jag orkar verkligen inte gå och dra den där väskan nå mer, snart kommer ett hjul gå sönder och då vet jag inte alls vad jag ska göra.. Så vi får se vad jag hittar på..



Av malin - 15 februari 2010 19:47

    



Jaha, vad tror ni jag gjorde när jag skulle skynda mig till skolan idag? Jo jag klämde fingret i dörren och nu har jag ont!! Kände ingen smärta först, men nu har det blivit blått och jag har ont..




Av malin - 15 februari 2010 11:35

Nu är det snart dags att dra iväg till skolan igen, ny vecka nya tag. Dock fortsätter huvudvärken att följa mig vart jag än går..=( Ganska störande måste jag säga.. Och idag blir Milton ensam hela dagen, hoppas han kommer ligga och sova hela dagen. =)


Dags att byta om och ta sista promenaden med Mille, hörs ikväll! Kram

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards