Malin Nordström

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av malin - 25 februari 2010 23:38

  



Idag har jag hunnit strosat och bara tagit det lungt, och himmel vad skönt det var! Var ju på skolan 9-12 idag och efter det for jag på centralstationen och hämtade ut biljetten sen blev det faktiskt lunch på donken med en klasskamrat, gott gott! Har nog inte ätit på över 7 veckor, inte illa!!


Sen for jag hemåt och gick förbi en bokhandel som hade 40% på allt i butiken så jag var tvungen att gå in. =) Hittade lite färgpennor och en till liten sak. =) Sen har jag och Amanda lagat en kyckling paj, blev god till slut..hehe Och nu sitter jag här..och ska gå och lägga mig, så godnatt vi hörs imorn!




Av malin - 25 februari 2010 16:17

  



Idag fick vi besök av en kille från skatteverket, han berättade massor om skatter, moms och allt annat som innebär med att ha ett eget företag. Och det är mycket, mycket att tänka på och hålla reda på. Första året kommer inte bli lätt. Man har iaf. lite att tänka på nu, spännande..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards