Malin Nordström

Alla inlägg under februari 2010

Av malin - 14 februari 2010 18:36

      



Idag orkade jag nästan inte göra min läxa, men ignorerade det jobbiga och fortsatte. Jag lade inte ner så mycke själ och hjärta i det, men så blir det ibland.


Denna vecka skulle vi träna på det vi har lärt oss under veckan, så jag passade på och lade en eyeliner med en liten vinge och satt dit några 3bensfransar, lite skugga, rouge, läppglans, mascara, fransmarkering och basen såklart.


Sedan var jag helt slut i knopp och kropp, hoppas jag mår bättre imorn!



Av malin - 14 februari 2010 11:52

  


Idag tänker jag extra mycket på min karl, saknar dig! Nu är det 3 veckor sen vi sågs sist och jag hoppas att du kommer ner till mig snart.


Love you, glad alla hjärtans dag älskling! Puss



Av malin - 13 februari 2010 23:00

Idag har jag inte mått så bra, så idag blev det inte många knop på lektionen, jag stannade iaf kvar efter genomgången, jag ville ju se vad alla skulle göra hehe =) Så för att inte sitta helt stilla så gjorde jag två munnar, men jag har bara bild på en mun. Eller den andra munnen har jag på mobilen men jag har ingen kabel till datorn så jag kan inte visa den..


Men jag snodde lite bilder från Malin så här kommer lite fantasimakeuper.


            





Väldigt roligt idag, önskar att jag hade mått bättre så jag oxå hade haft ork och pilla och greja med en massa roliga material. Men hoppas ni uppskattar att jag lägger ut en massa bilder, tycker dock att ni har blivit lite dåliga på att kommentera nu! =P



Av malin - 13 februari 2010 17:40

  


Dessa små underverk måste jag tipsa om, dem kommer från ACO och är köpt på Apoteket. Jag fick dem av mamma i julklapp och för några dagar sedan testade jag dem. Det är en handcream, nagelbandskräm och en liten flaska som stärker sköra naglar.


Nu har jag använt dessa 3 varje dag i en vecka och det syns verkligen! Mina naglar har inte gått sönder lika lätt, jag är inte lika torr och naglarna glänser hela tiden nu. Tummen upp! Så tack mamma! =)





Av malin - 13 februari 2010 11:45

    



Mina första visitkort, känner mig vuxen nu. =) Tog gröna så om nån skulle tappa ett så lyser den upp på backen =) hehe Nä men det fanns inte så många och välja på om man ville ha dem gratis, jag betalade bara för frakten, så det var bra. Sen efter skolan så blir det nya där jag ska ha namnet på min hemsida.


Nu ska jag göra mig klar för skolan så vi hörs ikväll.



Av malin - 12 februari 2010 22:17

  



25 Februari behöver jag en mörkhyad modell till en lektion, så om det är nån som kan så får ni jättegärna höra av er. =) Please!

Av malin - 12 februari 2010 13:07

  


Fina fredag idag, skönt att vara ledig måste jag säga! Men läste nu på Aftonbladet att det skull komma in ett nytt snöoväder igen!? Vad är det frågan om?? Jag vill verkligen ha vår nu, det räcker med snö. Jag vill kunna ta på mig en tunnare jacka, finare skor och gå på bar mark. Men det är långt kvar känns det som..


Nu ska jag göra mig iordning för en långpromenad och shopping på Ica.. =)



Av malin - 11 februari 2010 20:11

Hej, hej! Gud vad jag är trött i min små ögon! =) Hade iaf. ännu en rolig dag på skolan där vi gick igenom på vad man ska tänka på när man sminkar en brud, mycket intressant!


Sedan fick vi sminka på varandra och det blev Malin igen =) Och idag skulle vi låtsas att vara kund och säga hur vi ville ha det. Så det blev en hel del skratt idag för vi fick inte tänka som en mua men många hade svårt med det utan sa att jag vill ha lockskugga, intensitetsskugga mm. och det är inte sånt kunder brukar kunna.. =)


Glömde förebilder igen!! Vi har sån tidspress på oss så jag glömmer alltid bort nu! Ska verkligen försöka nästa gång att komma ihåg. =)



  

      


Idag blev det lite grönt, fin fint. Hade problem på ena sidan med 3bensfransarna, det ville helt enkelt inte. Men rouge satt jag perfekt idag så det var roligt.


Imorn har vi ingen skola, då vi inte får vara i lokalen, så vi fick ta igen den på lördag, så imorn blir det till att vila, gå på apoteket och hämta ut ett paket!! =)



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards