Malin Nordström

Alla inlägg under april 2009

Av malin - 11 april 2009 11:49











.

.

.

.









                                







Fina frans jackor från Topshop











.

.

.

.







Av malin - 11 april 2009 10:14








.

.

.

.








Lördag och afton inte illa. Var trött imorse, hundarna oxå, kunde gå ut med dem nån gång efter 8 så det var skönt. Imorn får R ta ut dem på första promenaden så jag får sovmorgon.







Idag blir det jobb 10-15 sen måste jag bara gå och handla lite nödvändigheter som ipren och sånt tråkigt. Fick en trisslott av mamma och pappa innan dem åte till Norge nu och vann 25:- * 2 så 50:- var inte illa. Ska lösa in den på en gång innan hundarna får tag på den, dem är experter på att hitta viktiga papper som dem river söndar och leker med..inte min trisslott! =)









Sen ikväll vet jag inte alls vad som händer..vi får se vad som orkas med att göra..börjar inte förens kl 15 imorn så det är skönt iaf..later..









/malin..













Av malin - 10 april 2009 21:02









.

.

.

.










Skrev nyss ett aslångt inlägg, men så försvann det, orkar inte nå mer...............SUCK!













/....










Av malin - 10 april 2009 20:45












.

.

.

.



















Igår hade vi myskväll med färsk ananas, choklad, cola och godis, hur gott som helst. Och vi såg filmen Death Race med Jason Statham, och den var hur bra som helst! Verkligen en film i min smak. Men sen tycker ju jag att alla filmer med Jason är bra haha.. Så det var en bra kväll.








/malin..










Av malin - 9 april 2009 12:27








.

.

.

.








Topshop










.

.

.

.














Av malin - 9 april 2009 11:23










.

.

.

.





Nu är det bara 2 saker kvar att göra på listan jag skrev igår, plocka/städa och fixa en tvätt tid. Inte så svårt, satsar på att iaf. få en sak gjord idag. Sen ska jag åka och jobba några timmar.








Tänkte gå och ta nå bilder nu, men det är bara det att jag kommer inte ihåg vad jag skulle knäppa på.. hm.. Tror jag går och tittar efter en tvätt tid medans..









/malin..















Av malin - 8 april 2009 21:31








.

.

.

.














Nu är vi hemma igen efter har varit och firat en busig 3-åring. Jag hittade iaf. 2 st t-shirtar och ett par pilotbrillor på Åhlens. Det blev bra det, får se om pilotbrillorna håller tills imorn..hehe









Nu hade vi tänkt se ett nytt Bones avsnitt och kanske äta lite färsk ananas om nån orkar skära upp den. Vi är mycket lata..

Imorn blir det jobb 15-20 och innan dess ska det hinnas med lite saker som jag inte gjorde idag.. Nä man kanske ska ta sig orken och fixa lite pineapple..











Tack Anna för hjälpen ikväll!





/malin..







Av malin - 8 april 2009 16:42








.

.

.

.










Milton och Missy med deras nya handukar.





Nu ska jag åka till Birsta och försöka hitta nåt..önska mig lycka till..kan behövas.. Tjao! Kram











Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards