Malin Nordström

Alla inlägg den 19 april 2009

Av malin - 19 april 2009 22:15







.

.

.

.















Mamma har påsk pyntat fast dem inte har varit hemma..fint tyckte jag att det var iaf. =)



/malin..




Av malin - 19 april 2009 10:03







.

.

.

.












Igår såg vi även denna film, den var bra och det var längesen jag fällde tårar till en film. Men när det handlar om djur då är det svårt och hålla tillbaka..haha =)









/malin..










Av malin - 19 april 2009 09:54







.

.

.

.












Söndag igen..med mulet väder. Spelar inte så stor roll för mig..jobbar 10-18 idag så jag kommer inte se så mycket av vädret idag. Hungrig kommer jag gå oxå..har ingen mat med mig men det löser sig säkert, brukar göra det iaf.









Hade iaf. jätte trevligt igår och jag tog faktiskt en massa bilder, men jag har inte lagt in dem än, ska göra det ikväll efter jobbet. Vi grillade iaf. i Matfors igår med bror C och Sara, jättegott! Och R och bror bytte till sommardäck på min bil, snällt tack så mycket! 










Ikväll måste det städas lite oxå, tror badrummet ska få sig en omgång. Sen måste det damsugas oxå! Hundarna drar in så mycket grus så det är inte sant, gillar inte den här perioden. Sen måste det nog moppas en sväng oxå. Sen är det faktiskt ganska fint hemma.. =)







Även att mamma och pappa kommer hem idag, woohoo! =) Har faktiskt längtat hehe Så då blir allt normalt igen, skönt de..








/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards