Malin Nordström

Alla inlägg den 1 april 2009

Av malin - 1 april 2009 21:00












.

.

.

.













Sådär nu har vi kommit hem från Tandoori, och vi är proppmätta! Vi åt 3-rätters, drack cola + ett bröd och det blev endast 310:- vilket kap va?! =)









 



Hade på mig mina nya tights från GT  som jag köpte för halva priset idag efter jobbet, nice va!?










/malin..












Av malin - 1 april 2009 17:36













.

.

.

.
















Idag har tryckt i mig 3 st av sådana..gott var det..

 (Max har dem bästa, M.Donalds sisådär..) (om ni undrar..=/)











/malin..






Av malin - 1 april 2009 14:03











.

.

.

.













Har precis förlorat en budning på ett par skor på Tradera. Det är ett par Nine West skor som jag har velat ha jättelänge, men i sista sekunden så tog min snålhet plötsligt över..kanske lika bra.. Det är bara det att dem är slut överallt och hur ofta hittat man ett par 36?!?!?!? Jaja, ingen idé och gräma sig över det nu, det kanske kommer fler chanser!? (tro kan man alltid göra..) Tjao!










/malin..








Av malin - 1 april 2009 13:53











.

.

.

.








Forever21





.

.

.

.






Av malin - 1 april 2009 10:14











.

.

.

.








Onsdag, snart helg sweet! Har även hört rykten att det ska vara fint väder i helgen, kan inte bli bättre. =) Idag blir det jobb 10-18 sen får vi se om det blir Tandoori ikväll eller imorn. Om inte då tänkte jag springa i Birsta en sväng efter jobbet, fynda nåt ni vet..










På fredag ska vi ta reda på lite mer om Paris..spännande. Helst skulle jag vilja boka allt nu så det är klart, vill ha allt betalt och så. Det är så mycket annat man vill lägga pengarna på sommaren så om man redan har det klart så behöver man inte fundera och lägga undan pengar då.









Och fortfarande ingen som vet nå bra om Paris, konstigt..












/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards