Malin Nordström

Alla inlägg den 27 april 2009

Av malin - 27 april 2009 19:21











.

.

.

.






































Har börjat tycka att röda läppar är såå fint! Har aldrig testat det och tippar på att jag inte passar i det, men det skulle vara roligt och testa, man vet aldrig..










/malin..








Av malin - 27 april 2009 10:36












.

.

.

.







Bilderna..har tagit lite nu men har inte orkat lägga in några än. Har haft datafritt i två dagar nu, kände att det behövdes, sitter så ofta där så nu tog jag ett uppehåll. Men nu är jag tillbaka. Ska försöka hinna lägga in dem ikväll, iaf. nån enstaka. Ni måste få se vår nya pärla...=)



/malin..







Av malin - 27 april 2009 10:21







.

.

.

.







VECKA 18





Måndag: Jobb, (CSI)


Tisdag: Jobb, (DH, CHRISTINE), städa innan fönsterbyte


Onsdag: Ledig


Torsdag: Ledig, (CM)


Fredag: Ledig


Lördag: Ledig


Söndag: Ledig



Härlig vecka va!? =) Men det är för jag har jobbat så mycket + att jag hade gamla semesterdagar att ta ut. Och det blir ju perfekt för då är jag ledig när dem ska byta fönster i lägenheten så jag och hundarna kan åka och vara nån annanstans.








Sen vet jag inte om jag har nåt mer planerat, nån sväng till Matfors ska jag sen hänga lite med Janne..=) Sen hoppas jag bara på bättre väder så man kan vara ute. Tror jag ska rensa garderoben oxå. Och sen ska jag nog försöka vila lite oxå, så trött som jag har varit nu det har jag nog inte varit sen jag var liten.









/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards