Malin Nordström

Alla inlägg den 2 april 2009

Av malin - 2 april 2009 23:38













.

.

.

.












Nu säger jag och monstren Godnatt!


















Missy har börjat fått gula mosterögon på kort nu, mysko..haha =) Och Milton ligger och vilar med tungan ute, fint.. =)










Natti/malin..








Av malin - 2 april 2009 17:06













.

.

.

.







Asos






.

.

.

.








Av malin - 2 april 2009 10:10








.

.

.

.













Idag är faktiskt enda dagen då jag inte har nåt planerat på kvällen efter jobbet..känns konstigt men mycket skönt! Kanske ska passa på och plocka lite hemma då..=( R ska till grannen och jobba lite så då kan jag yra omkring hemma själv hehe


Kanske ska ta med Milton på en lång promenad om det är fint väder ute ikväll..kanske lilla Janne kan hänga med!? =) Vad säger du??




Nån som blev lurad igår då?? Inte jag..eller vad jag vet iaf.. Men tror inte det, ingen som sa nåt konstigt iaf..haha
















Och tack för tipsen nu.. =)

/malin....








Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards