Malin Nordström

Alla inlägg den 28 april 2009

Av malin - 28 april 2009 21:37












.

.

.

.









Tittar ni oxå på DH?? Är så bra, och sen är det Christine-missa inte!! Kung program!







kram/malin..










Av malin - 28 april 2009 20:53












.

.

.

.









Här är vår nya svarta stora pärla! We love it! =)











Snygg jag är i mjukisbyxorna va!? haha





/malin..








Av malin - 28 april 2009 15:38










.

.

.

.









Vi har en till cola-älskare i familjen...













/malin..








Av malin - 28 april 2009 10:13











.

.

.

.









I lördags i bilen på väg ner till den stora staden..










Köpte SATC filmen på Statoil + Fredag, sen såg jag den på vägen hem..mm precis, såg den i bilen..








Lite egopics..på en mycket trött Malin..










Visar senare vad vi kom hem i...








 /malin..













Av malin - 28 april 2009 10:04












.

.

.

.











Ja det blev det verkligen, fönster killarna ville börja bära in dem nya fönsterna imorse kl 07!?!?!?!?!?!?! Så det var bara att kliva upp.. Och sen får jag reda på att dem inte kommer hinna sätta in dem den här veckan! För det är röd-dag på fredag och dem jobbar halvdag på torsdag..suck, så nu ska dem dära fönsterna stå i lägenheten tills nästa vecka!






Så nu vet jag inte vilken dag dem kommer göra det till veckan, om jag inte hittar hundvakt blir det en till semesterdag.. Aja, det löser sig nog! Men det hade varit så bra om dem hade kunnat gjort det nu när jag ändå är ledig.






Har iaf. lagt in en masa bilder så det kommer upp under dagen.. Och Lotta: visst kan vi träffas, ska höra om vi har nåt planerat först. Men det ska nog gå bra.









/malin..








Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards