Malin Nordström

Alla inlägg den 5 april 2009

Av malin - 5 april 2009 23:18













.

.

.

.





Oj, oj, oj....råkade visst beställa 2 saker från Asos nu, inte riktigt så bra planerat, men nu är det gjort. En klänning och en väska blev det iaf, hoppas jag kan ha klänningen iaf, den skulle bli mycket fin till sommaren.












Och det blev Biteline till middag, har ätit pizza 3 dagar i rad nu, måttligt less. Imorn är det nya tag igen.. Nä nu ska jag krypa ner i sängen är dötrött!








Gonatt/malin..










Av malin - 5 april 2009 17:39
















.

.

.

.












Men det har jag fått ändå..suck, den vägrar släppa och jag ingen tablett..tror snart att jag måste fråga nån av grannarna.. Har provat sova i 2 timmar men det blev inte så mycket bättre. Så kalasfirandet ska vi ta i veckan istället, kände att jag inte orkade med ett 3-års kalas med huvudvärk och längtan efter sömn..











Nu ska vi komma på nåt att äta och gå ut med hundarna, sen skulle jag nog tippa på att det soffan för hela slanten ikväll. (kanske en tvätt om jag har otur..) Later..













/malin..







Av malin - 5 april 2009 00:03














.

.

.

.










Topshop





.

.

.

.









Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards