Malin Nordström

Alla inlägg den 8 april 2009

Av malin - 8 april 2009 21:31








.

.

.

.














Nu är vi hemma igen efter har varit och firat en busig 3-åring. Jag hittade iaf. 2 st t-shirtar och ett par pilotbrillor på Åhlens. Det blev bra det, får se om pilotbrillorna håller tills imorn..hehe









Nu hade vi tänkt se ett nytt Bones avsnitt och kanske äta lite färsk ananas om nån orkar skära upp den. Vi är mycket lata..

Imorn blir det jobb 15-20 och innan dess ska det hinnas med lite saker som jag inte gjorde idag.. Nä man kanske ska ta sig orken och fixa lite pineapple..











Tack Anna för hjälpen ikväll!





/malin..







Av malin - 8 april 2009 16:42








.

.

.

.










Milton och Missy med deras nya handukar.





Nu ska jag åka till Birsta och försöka hitta nåt..önska mig lycka till..kan behövas.. Tjao! Kram











Av malin - 8 april 2009 12:26












.

.

.

.







Ligger fortfarande i sängen, har inte orkat kliva upp än. Även hundarna ligger och sover fortfarande, dem orkar inte heller kliva upp..dem borde bli pissnödig snart..











Nä nu måste jag ta mig upp och beställa lite saker...spännande!








/malin..















Av malin - 8 april 2009 09:55














.

.

.

.













Morgon! Kunde inte sova ut på min första lediga dag..är van att vakna en viss tid och sen så håller grannen på totalrenovera hela lägenheten så det hörs lite.. Så nu sitter jagg här i sängen med laptopen i knät och lyssnar på musik på MTV. Har varit ut med hundarna och gett dem mat och nu ligger dem och sover bredvid mig.








Har faktiskt lite att fixa idag.....






* åka till Birsta och köpa 3-års present


* betälla från HM


* städa/plocka


* titta om det finns nån tvätt tid


* fixa med ett tråkigt papper


* duscha










det var väl min dag/malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards