Malin Nordström

Alla inlägg den 14 april 2009

Av malin - 14 april 2009 20:50









.

.

.

.





Home sweet home! =) Och när jag kom hem så hade R varit och hämtat mitt paket från ASOS, (allt var perfekt) + att han hade köpt Sofies Mode, och även att VeckoRevyn hade kommit med posten idag. Så denna dag slutade riktigt bra. Fast den är inte slut än, nu börjar snart ett dubbel avsnitt av DH, kingen!













Måste ha hjälp med att ta en bild på klänningen, så antingen får ni se den senare eller imorn. Nu ska jag försöka hitta nåt gott i skafferiet tills DH börjar..







/malin..




















Av malin - 14 april 2009 14:50








.

.

.

.


Chanel 2.55



















När ska man ha råd med den äkta varan då??

/malin..






Av malin - 14 april 2009 14:38








.

.

.

.









Fick nyss reda på att avin från ASOS har kommit, hämtas tidigast kl. 16 idag. Och nog ska den hämtas idag! Spännande och se om man kan ha klänningen, tyckte det var lite knepigt me stl..men jag tog den större stl..tänkte att det är lättare att sy in den än att sy ut den..!? hm..




Får se om det dyker upp nå bilder ikväll..







/malin..






Av malin - 14 april 2009 10:01









.

.

.

.







Kom och tänka på att jag har ganska många paket som borde komma snart.. Väntar på klänningen och väskan från Asos, dem borde komma denna vecka, för sist jag beställde där ifrån så gick det bara på några dagar. Sen har jag nå plädar och en gardin som ska komma från Jotex i mitten av april.. Borde vara här snart.. Sen beställde jag från HM förra veckan och några saker skulle komma nu i mitten av april och resten i juni.. + att jag beställt en väska som kommer i maj från Ellos..haha






Det kommer bli trevligt framöver.. =) Hoppas bara att allt är fint och sitter bra. Är så jobbigt att hålla på packa om och skicka tillbaka, lat? Ja..






/malin..









Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards