Malin Nordström

Alla inlägg under april 2009

Av malin - 14 april 2009 10:01









.

.

.

.







Kom och tänka på att jag har ganska många paket som borde komma snart.. Väntar på klänningen och väskan från Asos, dem borde komma denna vecka, för sist jag beställde där ifrån så gick det bara på några dagar. Sen har jag nå plädar och en gardin som ska komma från Jotex i mitten av april.. Borde vara här snart.. Sen beställde jag från HM förra veckan och några saker skulle komma nu i mitten av april och resten i juni.. + att jag beställt en väska som kommer i maj från Ellos..haha






Det kommer bli trevligt framöver.. =) Hoppas bara att allt är fint och sitter bra. Är så jobbigt att hålla på packa om och skicka tillbaka, lat? Ja..






/malin..









Av malin - 13 april 2009 16:12







.

.

.

.












 Japp, mamma hade gjort en till halsduk nu i svart till mig i smyg! Är hon inte för snäll!? Och jag älskar den, har använt den varje dag sen jag fick den. Är så bra när det inte finns nåt ände, bara att vira två varv runt nacken sen sitter den på plats, ingen stump som hänger fel.








Tack mamma/malin..













Av malin - 13 april 2009 10:37








.

.

.

.









VECKA 16







Måndag: J 10-18


Tisdag: J 10-20


Onsdag: J 10-20


Torsdag: J 10-20

Fredag: J 10-14


Lördag: J 10-14


Söndag: J 10-18



Rolig vecka?!? Nja, men ingen kunde jobba och the chef är i fjällen, så det är bara att bita ihop. Tänkte försöka få vara lite ledig i slutet av april istället. Så det ser jag framemot nu. Så alla är välkommen att hälsa på i veckan.. =)




Så denna vecka kommer jag nog inte göra så mycket annat. Hinns inte med. Städa lägenheten måste göras iaf. (som vanligt) Sen ska jag bara försöka vila och sova så mycket som möjligt.. =) Härligt va!?









/malin..





Av malin - 13 april 2009 10:03











.

.

.

.












...men jag jobbar ändå. Handeln vet inte vad röd dag betyder tror jag..=) Men vi stänger iaf. 2 timmar tidigare, alltid nåt.







Mamma och pappa är i stugan i Norge och jag vill oxå dit! När man är där så slappnar man verkligen av, vet inte vad det är, men allt känns så mycket lättare där! Man behöver inte tänka på allt här hemma utan man kan bara ta dagen som den kommer. Längtar till sommaren då vi ska dit igen.










I Norge förra sommaren -08












Såg kanske lite sammanbiten ut, MEN jag var utvilad och ville inte åka hem..hehe =) Och Milton älskade att va där oxå, så han längtar nog oxå tillbaka. Och i år kommer ju Missy få följa med oxå, hon kommer nog oxå gilla att strosa omkring där och jaga en massa flugor..









Sommaren -08




Milton gick mest och gömde en massa kex överallt..haha Och innan vi skulle åka hem så gick han runt och gömde dem på nya ställen. Så sött! Hoppas bara att det inte är lika många fästingar i år. Men det borde inte vara det, har varit mycket kallare i år..















V 32 kan den komma nu!?







/malin..









Av malin - 12 april 2009 22:33














.

.

.

.










Har suttit och googlat på Paris nu..tänkte att vi skulle försöka vara lite förbered iaf. Måste komma ihåg de vanligaste på franska oxå.. Men det är svårt det där med shoppingen. det är ju inte precis så man har råd att gå vissa varuhus och så, måste försöka hitta vad gatan heter med dem lite billigare affärerna. Måste kanske ta och ringa Sofia, hon borde va duktig på det dära hon! =)







Annars har det inte hänt mycket, ätit bakpära med kycklingröra och nu hade vi väl tänkt se en film eller nåt. Så vi hörs väl imorn, och då ska jag visa vad jag fick av mamma innan hon åkte till stugan med pappa..










/malin..







Av malin - 12 april 2009 22:29









.

.

.

.























Ja det blev ju som sagt lite shopping på HM igår. Det blev ett grått linne, blå/vit randig skjorta, strumpbyxor och 2 st piké tees till R (grå och blå) , lite basshopping helt enkelt.



Får se om det åker på snart..











/malin..




Av malin - 12 april 2009 17:38










.

.

.

.









HM

(fast helst i svart, men dem verkar var slut..)





.

.

.

.









Av malin - 12 april 2009 15:02









.

.

.

.











Vet ni vad vi har gjort sen igår kväll?? Jo haft maraton på Bones avsnitt!! Hur bra är inte det?? Såg 4 avsnitt igår och imorse har vi sett 3 st. Så nu har vi äntligen sett klart säsong 1. Nu kan vi börja på säsong 2, vad säger du R? Roligt va!? haha










Därför har jag inte haft tid att blogga, så nu vet ni. MEN jag shoppade lite igår OCH jag har faktiskt tagit bilder OCH lagt in dem i datorn så ikväll efter jobbet ska jag lägga in dem. Trevligt, jag vet..









Nu ska jag bara försöka komma på vad vi ska äta till middag, alltid lika svårt.. Kanske bakad potatis med röra, det var riktigt länge sen jag åt de.. Nä, nu vill jag ha det, skönt då var det klart.. Måste bara handla lite först..









/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards