Malin Nordström

Alla inlägg under april 2009

Av malin - 27 april 2009 10:21







.

.

.

.







VECKA 18





Måndag: Jobb, (CSI)


Tisdag: Jobb, (DH, CHRISTINE), städa innan fönsterbyte


Onsdag: Ledig


Torsdag: Ledig, (CM)


Fredag: Ledig


Lördag: Ledig


Söndag: Ledig



Härlig vecka va!? =) Men det är för jag har jobbat så mycket + att jag hade gamla semesterdagar att ta ut. Och det blir ju perfekt för då är jag ledig när dem ska byta fönster i lägenheten så jag och hundarna kan åka och vara nån annanstans.








Sen vet jag inte om jag har nåt mer planerat, nån sväng till Matfors ska jag sen hänga lite med Janne..=) Sen hoppas jag bara på bättre väder så man kan vara ute. Tror jag ska rensa garderoben oxå. Och sen ska jag nog försöka vila lite oxå, så trött som jag har varit nu det har jag nog inte varit sen jag var liten.









/malin..






Av malin - 24 april 2009 22:19












.

.

.

.












Ja nu är vi hemma igen efter en roadtrip till Sthlm. Och jag är mycket trött måste jag säga, blev en lång dag! Och vi kom inte hem tomhänta, visar imorn för nu är jag tröttare än tröttast och jag måste sova nu. Ska ju jobba imorn.








Måste även tacka mina snälla bröder för att dem följde med och hjälpte och gav råd till oss. Tack så mycket! =)









Vi hörs imorn, då det kanske även kommer upp lite bilder från vår lilla biltur.. + på lite nytt från HM..








Godnatt och kram/malin..






Av malin - 23 april 2009 22:01












.

.

.

.















Idag har jag gjort detta...










* lunchat med pappa

* hämtat ut paket från HM

* solat

* lagat och ätit godaste kycklingen med ris

* städat hela bilen med mammas hjälp, tack så mycket!

* åkt på biltur med mamma, pappa och R

* fikat




Ifall ni nu undrat vad jag har gjort idag..





Nu ska vi hoppa i säng för imorn ska vi upp tidigt..vi ska ut på en liten längre biltur imorn, mot sthlm!






Godnatt!/malin..







Av malin - 22 april 2009 22:25








.

.

.

.











Har snart tvättat klart för ikväll, ska snart lägga in alla kläder i garderoben, tråkigaste av allt! Tror jag ska ta och rensa nästa vecka när jag blir ledig. Har även hunnit med att dammsuga soffan och ätit på MAX och när jag kom hem hade R moppat golven så nu börjar det bli riktigt fint här. Synd bara att allt kommer dammas ner nästa vecka när dem ska byta fönster..men sånt får man ta. Vi får ju helt nya fönster!! Det är viktigt och mycket efterlängtat (inga blommor överlever nu pga. dem dåliga fönsterna..)



Nä man kanske ska ta och göra det sista rycket, måste bädda rent oxå..och kanske dammtorka lite..tur att man är ledig imorn så man kan sova ut..om det nu går.







-----------------------------------------------------------------------------------------------



Janina: Tänkte komma förbi dig imorn, har fortfarande inte kommit fram på mobilen så du har nog inte nån ny än...så bli inte förvånad om det knackar på dörren.. =)



-----------------------------------------------------------------------------------------------










/malin..





Av malin - 22 april 2009 13:42









.

.

.

.




















































Snygga t-shirtar från Nelly.com nästan så att man måste beställa en, bara att försöka komma på vilken, svårt val..

/malin..














Av malin - 22 april 2009 09:56










.

.

.

.







Kom ni ihåg dem dära skorna från DinSko, svarta med skaft och kilklack? Dem jag verkligen gillade! Ja, dem gick iaf sönder för ett tag sen (hann inte ha dem många veckor) hela sulan gick av rakt över! På båda skorna!!! Va!? Har aldrig varit med om nåt liknande. Gick iaf. tillbaka med dem och tydligen var det fler som hade varit in med samma problem så jag fick ett tillgodokvitto. Så igår sprang jag in på Nilson och köpte dessa:
























(Det dära värdebeviset fungerar på flera olika butiker, bla. Jerns, Nilson, Dinsko och Skopunkten, hur bra som helst!)








Så nu längtar jag till sommaren ännu mer, har så mycket man vill kunna använda nu, men jag får nog vänta ett tag till..men visst var dem fin?






/malin..









Av malin - 21 april 2009 19:59













.

.

.

.












.

.

.

.











Av malin - 21 april 2009 10:11








.

.

.

.










Imorse var jag trött, ville inte kliva upp! Men det gick till slut, när man väl kom ut med hundarna så piggna man till. Idag blir det jobb till 18 sen blir det bara hem och fortsätta städa. Hann med att plocka lite igår och R fick dammsuga sen började Csi så då var det bara att släppa allt. =) Sen blev det en dusch och sängen.









Alltså vi hade beställt från Jotex men det har inte kommit än! Vad seg dem har blivit, har för mig att dem brukade vara ganska snabb förr i tiden iaf. Eller iaf. hålla tiden då dem har sagt när man ska få sina beställda varor. Och det dära från HM borde komma oxå denna vecka annars är dem oxå väldigt seg..tråkigt!










Nu blir det inventering hela dagen lång! Men det ska gå bra. Later..






/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards