Malin Nordström

Alla inlägg under april 2009

Av malin - 16 april 2009 17:06








.

.

.

.














Titta vad man fick i nyaste Elle...









Kroko kuvertväska





Helt ok, och det gör inget om man råkar slarva bort den..(det är väldigt lätt hänt..) eftersom man fick den..






Kanoners/malin..






Av malin - 16 april 2009 16:52








.

.

.

.










...Till Janne, du sa att du gillar att läsa listor så nu snodde jag en och svarade på alla möjliga frågor, hoppas du gillar den nu! =)









Du heter: Malin

Smeknamn: Bengan, Isbiten, lill-malin..

Låt du sörjer till när du är ledsen? Ingen..

Beroende av: Coca-Cola

Vad tror folk om dig? Ingen aning, vill nog inte veta heller..

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon..

Vad säger du för att imponera på någon? Inget..försöker inte imponera på nån.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ” Jag älskar dig så mycket ”

Var bor du? Sundsvall

Trivs du där? Yes!

Äger du några Converse? Snart så!

Sprit, cider, vin eller öl? 1: cider 2: sprit 3: öl 4: vin

Brukar du bli för full? Nej

Vad har du för mobiloperatör?  Telia

Är du allergisk mot något? Fisk och skaldjur.. (tycker inte om..)

Hur svarar du i mobilen? Malin.

Vem ringde du senast? Janina

Vad sa den du senast pratade med i telefon? Att det ska bli roligt att åka till Sthlm snart.

Antal timmar sömn i natt: 6-7 timmar

Sov du ensam? Nej

Brukar du komma i tid? Brukar försöka, men ibland finns det för många hinder efter vägen!

När mår du bra? När jag är glad

När mår du mindre bra? När jag är ledsen

När blev du fotad senast? I förrgår i min nya fina klänning

Hur känner du dig nu? Förväntansfull, hungrig, lite trött

Vanligaste färg på dina kläder? Svart

Vad tycker du om fötter? Ihhuuu, gillar ej

Vad saknar du? Min katt Isa

Hade du en bra kväll igår? Ja mycket

Favoritdryck på morgonen? O´boy

Rakar du benen? Yes

När brukar du oftast gå och lägga dig? Brukar försöka komma i säng för 12 iaf..

Är du blyg? I vissa situationer yes!

Sysslar du med någon idrott? Har ett spärrat gymkort + ute och går med hundarna varje dag.

Vill du hellre ha mejl än brev? Ja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja

Har du spytt offentligt? Jo det har jag säkert

Är du nöjd med ditt liv? Yes, lite mer pengar skulle inte skada..=)

Är du bortskämd? Nej det tycker jag inte, har alltid klarat mig själv!

Vad gör du i morgon? Jobbar, provköra en bil, äta god mat

Vad är det värsta du vet? Tråkiga, onödiga, plötsliga händelser som händer utan att man förstår

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte mycket, några hundra kanske..

Vad längtar du till? Tills jag kommer hem och får lägga mig på soffan

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad är det finaste du fått? Mycket, det mesta från R

En speciell dag du minns? Oj..kommer inte på nån..

Hur gammal är du? 23 fyller 24 i år

Du samlar på? Skor?


Vem ringer du när du är arg/ledsen? Beror på vad det handlar om

Gillar du golf?

Vilken tid gick du upp idag? 8.30

Har du sovit i din egen säng inatt? Ja

Har du strumpor på dig nu? SvartaÄr det okej att gråta? Jodå

När grät du senast? Nån vecka sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Renovera klart lägenheten

Bär du glasögon eller linser? Linser fast jag glömmer sätta i dem..

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?

När går du upp ur sängen en helgmorgon? 9 -10

Har du piercing? 4 st i öronen, ett gammalt igenväxt i ögonbrynet

Vill du gifta dig? Självklart, vill ha en fin klänning!

Vill du ha barn? Ja, när tiden känns rätt

Solar du ofta? Försöker men jag lyckas inte bli så brun ändå..

Är du bra på att laga mat? Ja det tycker jag.Är du flygrädd? Nej

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller cola

Vilken är din favoritglass? Snickers

Tror du på ett liv efter döden? Kanske, vi får se

Tycker du om sushi? Nej tack!

Vad äter du helst när du ser på film? Godis, färsk ananas, ostbågar, popcorn och cola till

Bor dina föräldrar tillsammans? Japp

Har du tandläkarskräck? Hade när jag var liten men börjar bli bättre, men jag gillar det inte

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Jag gillar kvällenVilken ögonfärg har du? Grön-bruna

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Tror inte det..

Biter du på naglarna? Absolut inte

Hur ofta tränar/motionerar du? Är ute och går varje dag

Senaste låt du hörde? Nån på radion

Senaste film du såg? Death Race och den var mycket bra! SE SE SE!



Får se om ni orkar läsa igenom allt..







/malin..







Av malin - 16 april 2009 11:00








.

.

.

.





Tycker att veckan har gått ganska fort ändå! Så det är bra.. igår orkade jag inte göra så mycket mer efter jobbet..kom och såg att bror M var på besök. Gjorde varma mackor och O´boy, gick ut med hundarna, hälsade på grannarna en sväng (Milton skulle absolut in till lägenheten deras..haha stod och skällde utanför balkong dörren) Sedan gick vi faktiskt och la oss!!! Hör och häpna! Klockan var bara kvart över elva när vi kom i säng, bra gjort av  oss! =)











Och nu är det en ny dag, torsdag.. Blir inte så mycket gjort ikväll heller då jag slutar 20.00 Lite kvällsfika och sen måste jag titta på CM på femman.. Sen tänkte jag försöka komma i säng samma tid ikväll.. Det blir bra det!











Roligt att ni tyckte klänningen var fin! =) Vill använda nu, men jag väntar på bättre väder.. Och det ser inte ljust ut, det har snöat idag!? Suck..

/malin..












Av malin - 15 april 2009 14:58










.

.

.

.







Ja, åsså var det denna jag fick hem igår från Asos vad tycker ni? Själv väntar jag bara på våren/sommaren så jag kan börja använda den. =) Skinnjacka och ballerina till sen är jag redo!








/malin..








Av malin - 15 april 2009 09:53















.

.

.

.










...med den äkta så jag tänkte slita på denna för tillfället istället.. Ser helt ok ut för 200:- (från Asos) Men den tog slut på en gång efter jag hade betällt så jag kanske hann ta den sista..trevligt..









Det guldiga är inte så guldigt, tycker tom att den ser ut som silver ibland, så den är en väldigt ljus guldfärg.. Men på kort kan allt se annorlunda ut.







/malin..













Av malin - 14 april 2009 20:50









.

.

.

.





Home sweet home! =) Och när jag kom hem så hade R varit och hämtat mitt paket från ASOS, (allt var perfekt) + att han hade köpt Sofies Mode, och även att VeckoRevyn hade kommit med posten idag. Så denna dag slutade riktigt bra. Fast den är inte slut än, nu börjar snart ett dubbel avsnitt av DH, kingen!













Måste ha hjälp med att ta en bild på klänningen, så antingen får ni se den senare eller imorn. Nu ska jag försöka hitta nåt gott i skafferiet tills DH börjar..







/malin..




















Av malin - 14 april 2009 14:50








.

.

.

.


Chanel 2.55



















När ska man ha råd med den äkta varan då??

/malin..






Av malin - 14 april 2009 14:38








.

.

.

.









Fick nyss reda på att avin från ASOS har kommit, hämtas tidigast kl. 16 idag. Och nog ska den hämtas idag! Spännande och se om man kan ha klänningen, tyckte det var lite knepigt me stl..men jag tog den större stl..tänkte att det är lättare att sy in den än att sy ut den..!? hm..




Får se om det dyker upp nå bilder ikväll..







/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards