Malin Nordström

Alla inlägg under mars 2009

Av malin - 13 mars 2009 11:26










.

.

.

.















Hur bra är han inte då?? Kom hem med ett par leopardstrumpisar, bara sådär. Hade inte ens sagt att jag ville ha några, men han kan han. =)












/malin..











Av malin - 13 mars 2009 11:17







.

.

.

.










Då var den bästa dagen på veckan här igen. =) Sweet! Fatta vad duktig jag var igår! Jag städade som en liten myra, så nu är det fräsht och fint här. Som tur var hjälpte R mig med golven.








Och sen åkte jag en sväng till mamma och pappa, solade lite och umgicks. Klippte ut ett mönster och klippte lite i tyg..spännande va? vet att ni ät nyfikna...haha får kanske se ikväll eller imorn eller nån annan dag..=P








Idag då...tänkte att jag skulle ner på stan en sväng..har en grej till jag skulle behövt tills imorn, ni vet Glitterfesten.. Sen blir det faktiskt en tur till Matfors igen. Sola och en middag kanske..=)






--------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------




Sen måste jag säga tack till min lilla gumma för den fina presenten jag fick igår. hihi Du är för söt! Tror den åker på redan idag!

---------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------

/malin..






Av malin - 12 mars 2009 15:16












.

.

.

.

















Jeansjackan kommer från Cubus och leggins från GT, vår tack..






/malin..







Av malin - 12 mars 2009 12:14








.

.

.

.








 















R köpte coola partyglas som lyser i olika färger när man häller i nåt drickbart, måste invigas snarast! =)









/malin..








Av malin - 12 mars 2009 11:16













.

.

.

.







Har faktsikt varit vaken sen före 10. Bra för att vara min lediga dag. Har hunnit med en promiss med hundarna, träffade på en liten mops, så söt! =) Sen har jag fikat lite och nu tänkte jag gå ner med lite tvätt. Duktigt Malin! Kan inte tro det själv! hehe








Ska leta fram kabeln till R´s mobil så jag kan lägga in bilderna jag tog igår. Så dem kommer upp senare. Spännande..hehe nja..






Nä, nu måste jag ta tag i tvätten..later..









/malin..







Av malin - 11 mars 2009 14:17








.

.

.

.








Vi fick komma och se när vi ville, bara att ringa. =)






/malin..







Av malin - 11 mars 2009 14:10








.

.

.

.






Asos








.

.

.

.

















Av malin - 11 mars 2009 11:11





.

.

.

.












I fredags på Stadshuset..








/malin..












Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards