Malin Nordström

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av malin - 5 mars 2009 15:15
















.

.

.

.









 


 Bikbok




.

.

.

.









Av malin - 5 mars 2009 10:02






.

.

.

.








Ja idag är vår lilla Mille sjuk.. Han har kräkts nu inatt/morgonen och han ville inte ut imorse!? Va, det händer aldrig! R var ut med han imorse vid sju-tiden och sen när jag var ut med han vid nio-tiden så klev han inte upp ur sängen så jag fick bara med mig Missy ut. Sen när jag kom upp då stod han vid dörren och ville ut. Men jag fick bära han ner och upp. Lillen, sen la jag han i sängen och där la han sig ner på en gång.. Hoppas han får i sig nå vatten idag..hm.. Måste ha fått i sig nåt dåligt..








Så nu har jag inte nån lust att jobba, och ingen svarar när jag ringer, vill att nån åker dit och tittat till han.. Hoppas nån ringer upp iaf..





Krya på dig.. =)













/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards