Malin Nordström

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av malin - 3 mars 2009 20:59





.

.

.

.









Hallå va bra, DH börjar nu, och efter det börjar även Christine!! Denna tisdag kan inte bli bättre! =) ja det ska väl va att de onda i mitt finger går över då. Nä, nu blev min tisdag bättre, R ringde och sa att han skulle köpa Sofis mode och lite karra. Sweet!






/malin..











Av malin - 3 mars 2009 15:54










.

.

.

.








...att ni bara får se en massa bilder på hundarna..har ju inte precis en hundblogg. Men det är bara sånna bilder jag har och erbjuda för tillfället..















/malin..

















Av malin - 3 mars 2009 10:03












.

.

.

.











Hon kan inte bara hoppa upp i soffan hon kan även dricka ur glas...















/malin..








Av malin - 3 mars 2009 09:58








.

.

.

.









Lite ont jag hade i huvudet igår..kan inte komma ihåg när jag hade så ont som igår. Pinande mig igenom Csi, sen gick jag och la mig, så skönt att jag somnade nästan på en gång, så imorse var jag väl lite utvilad iaf. =)









Och imorse när Milton skulle få sin mat ( han får sin mat i soffan nu när Missy är så galen..) så springar han och hoppar upp i soffan och vem tror ni hänger med då?? Jodå, Missy hoppade upp för soffan. Första gången (vad vi vet iaf.) Så hon börjar bli stor! hon är verkligen tidig med allt vår lilla tös.











/malin..









Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards