Malin Nordström

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av malin - 19 mars 2009 15:11











.

.

.

.





















 








 Bbook









.

.

.

.












Av malin - 19 mars 2009 10:21










.

.

.

.










Kanske inte är världens bästa bild..men den är stor och skön. Och i jättefina färger. =) Annars så står jag bara där och provsmakar kycklingen vi skulle äta till middag...haha =)







/malin..





Av malin - 19 mars 2009 10:02











.

.

.

.






Sista dagen nu innan jag får vara ledig i tre dagar. Och det känns bra, det är ju fortfarande fint väder. Janne sa att det skulle vara fint i helgen oxå så nu hoppas jag verkligen det, nu när jag är ledig och allt. Annars Janina ligger du riset till, som har fått upp mitt humör! =) hehe










Och ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, skulle behövt plocka lite i lägan innan helgen och sen har vi beställt köttfärs som vi måste hämta ikväll hos mamma och pappa i Matfors. Så det finns alltid saker att göra, tar aldrig sluut! =( Känns som man aldrig hinner ikapp sig, skulle behövt varit ledig i en vecka för att komma ikapp hemma... =)









Kom på att jag inte visat tröjan jag fick av min kära lilla vän Janne, hon var så söt och gav mig en liten present förra veckan och jag älskar den! haha =) Verkligen en malintröja.. =) Sen har jag inte visat Nike dressen som jag fyndade på Magasin 1  heller tror jag...får se om jag lyckas lägga upp lite bilder idag..










/malin..












Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards