Malin Nordström

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av malin - 6 mars 2009 13:13









.

.

.

.







 Jeansväst Monki






.

.

.

.











Av malin - 6 mars 2009 10:09








.

.

.

.












Wow, vad fort veckan gick! Sweet! Fredagar är helt underbara när man har ledig helg, och idag blir det kortdag, slutar kl. 16. Sen måste jag en sväng på stan. Sen vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, finns en hel del att pyssla med hemma, så jag ska skriva en lista på allt som SKA göras i helgen och vi ska inte komma undan med det! Nackdelen är väl att R är borta hela söndagen och lördag dag. Så det känns som om jag kommer få göra det  mesta..men vi får se.. =)






Sen vill man hinna göra nåt roligt oxå..men det ordnar sig nog. Tänker inte ha bara en massa "måsten" på min lediga helg.










Milton mår iaf bättre nu, fast inatt kl. 03.00 ville han ut och göra nr 2...så det var bara att kliva upp..R vaknar ju inte för nåt!!! =( Sen var det lite svårt att somna om, men jag känner mig pigg ändå, så det är skönt!










Måste försöka mysa med dessa två mycket i helgen oxå!

Busfrön...in action...

/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards