Malin Nordström

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av malin - 18 mars 2009 23:21












.

.

.

.













Yes, det blev vinst! Dem vann med 6-0 inte illa! Så nu är dem klar för ettan, hur bra är inte det! Dem spelade iaf riktigt bra ikväll och det blev ett assist för R. 2 matcher kvar sen får dem förhoppningsvis va lite ledig innan nästa karusell drar igång.. =)











Nu ska jag fortsätta äta en massa M&M´s sen blir det sova i sängen..syns imorn!







godnatt/malin..








Av malin - 18 mars 2009 15:44












.

.

.

.











Sådär, nu spontanbokade jag en färgning nästa torsdag kl. 12.00 Såg nu när jag tittade på schemat att jag var ledig tors, fredag nästa vecka så jag tänkte passa på när jag ändå var ledig OCH fått lön.. =)









För det behövs verkligen! Har blivit ganska ljust igen och utväxten ligger på minst 3 cm! Håret växer så fort så jag hinner med! Och färgen då, ja det blir nog samma som sist, gillar den. Perfekt mörk brun. Det är det dära djupet jag vill åt och den färgen jag har använt senast har varit den bästa jag provat. Så jag fortsätter med den en sväng till. Längtar!










/malin..




Av malin - 18 mars 2009 10:34











.

.

.

.












Hade ett konstigt mönster till kjolen...det där med stl var väl inte de bästa..mamma och jag förstod inget..haha Sen ville Milton och Missy va med hela tiden så det var inte det lättaste, dem hade ju jagis över allt tyg hela tiden..













Sen var det dax och börja sy, gick väldigt bra måste jag säga...fast rak/sick sack är ju inte så svårt..haha Sen fick mamma stryka och greja sånt som jag tycker är astråkigt..min snälla lilla mamma.. =)







 


















Hade inget mönster till linnet..så det blev som det blev.. Hade nog blivit mycket bättre om jag hade det..får ta och skaffa ett.









Japp det blev en svart kjol och ett grönt linne... Märktes att det var länge sen man sydde, men det blev bra med tanke på tiden och sykunskaperna efter så lång tid! Jaja, roligt var det och jag umgås mycket med min kära mamma, vi hade faktsikt riktigt roligt när vi satt där och stressade..hehe =)









 kram/malin..









Av malin - 18 mars 2009 10:14






.

.

.

.








Onsdag och fortfarande bra väder! Så det blev pilot, jeanskjol, skinnjacka och tygskor idag igen. =) Synd bara att man måste stå inne hela dagen. Men på fredag blir jag ledig + lör, och sön. Så jag hoppas att värmen och solen håller i sig, annars är han ond där uppe.. =)









Ikväll kl. 19.00 blir det lite matchtittande. Om dem vinner ikväll så går dem upp till ettan! Va, hur roligt som helst! Om inte så har dem fortfarande 2 chanser till på sig, men det hade som sagt varit skönt om dem kunde säkra en plats redan ikväll. Slipper man gå och oroa sig för dem 2 andra matcherna som är kvar..












-----------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------



Lotta: Jag har väl svarat i din blogg..du får gå in och kika..=) Men kanske söndag skulle passa..återkommer om det.. =)

-----------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------

/malin..











Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards