Malin Nordström

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av malin - 8 mars 2009 18:03








.

.

.

.








Hittade några gamla bilder på datan nu..hihi Och hittade en med min kisse som inte finns längre. Isa fick vi ta bort förra sommaren, saknar henne så!! Var verkligen en speciell katt, önskar att hon fanns kvar..





Isa är den gråa katten..









Sen har vi Bobo där oxå, hon lever fortfarande och sen har vi även med pappsen där på sidan..hehe






 /malin..










Av malin - 8 mars 2009 17:47









.

.

.

.









R är och spelar kval i Övik, hoppas dem vinner, skulle verkligen vara en bra start! hoppas, hoppas, hoppas..

Vill ju att dem ska komma upp i division 1!


/malin..

Av malin - 8 mars 2009 17:36








.

.

.

.









Ibland blir jag trött på mig själv.. Mamma ringer precis innan jag ska åka och hämta upp Janne och säger att min plånbok är ute i Matfors!! =( Så typiskt, för det är ju så roligt och åka till Birsta utan pengar..nja.. Men det löste sig till slut iaf, och jag kom hem med 2 påsar en från Cubus och en från GT. Tänkte försöka hinna ta några bilder ikväll.









Och igår var jag med mammsen en sväng på Magasin 1, hittade en Nikedress som jag köpte för 299:- bra pris va!? Kostade egentligen 599:- Åsså dum som man är ibland.. Tog en small och skulle prova, men det var så jäkla liten tyckte jag, så jag tod en medium, jag men den blev bra, kanske skulle vilja haft byxorna lite lösare, men dem kom ju i set och tröjan var bra som den var. Sen när jag kom till bilen och tittade igen såg jag att det var barnstl...haha så nu har jag typ 10-12år. hehe Inte så konstigt att jag inte kunde ha 8-10 år...=P








Sedan var vi en sväng på Ohlssons tyger oxå och köpte lite tyg..min plan är att jag ska knåpa ihop en kjol och linne..visar om det blir bra och inte får nåt utbrott.. =)










Nä nu ska jag få lite gomat av mamma och pappa, ibland är det så skönt att åka hem.










/malin...









Av malin - 8 mars 2009 11:21






.

.

.

.










Jag lever och mår gott..=) Men jag hinner inte skriva så mycket nu, måste göra mig iordning för kl. 12 ska jag hämta upp min lilla Janne och åka till Birsta en sväng. Ni vet hon som jag fick den fina komentaren av, tack gumman! =)








later/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards