Malin Nordström

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av malin - 26 mars 2009 18:16












.

.

.

.





Har nyss varit och handlat mat på Willys, blev inte lika dyrt denna gång och sen så klarar vi oss i en månad till, perfekt. Nu är R på möte och jag försöker få tag på damen Janina för en promenad, har inte lyckats än.. Men hon skulle ju gå å spå sig idag, vad roligt! Hoppas det går bra.






Så nu vet jag inte vad jag ska göra..vänta på att nån hör av sig.. Jag är iaf. sugen på MAX sen..hehe vi har inte ätit nån middag än, och vi brukar alltid äta nå onyttigt när vi har varit och storhandlat och jag tänkte inte göra på nåt annat vis denna gång.. =)









Nä jag tror jag går ut med hundarna nu, later..










/malin..















Av malin - 26 mars 2009 14:46










.

.

.

.










Det är väl såklart att dem oxå vill ha av den goda pizzan matte gjorde!







.

.

.

.















Av malin - 26 mars 2009 14:34









.

.

.

.









Sådär då var jag hemma igen, nyfärgad och glad. =) Nu känns det som vanligt igen. Fast jag klippte mig inte, tänkte låta det växa ut lite, men jag ska toppa lite snart. Sen köpte jag shampo och inpackning, så mitt hår ska få må braa. Inte illa.

























Nu måste jag ut med hundarna en sväng, sen ska vi storhandla mat idag oxå, behövs fylla på med lite. Sen ska det ringas lite samtal oxå..  Hörs senare!








/malin..




Av malin - 26 mars 2009 00:28












.

.

.

.











Nu har jag gjort klart räkningarna. Gick hyffsat bra denna månad..=) Men jag saknar en räkning..som jag inte har fått..så jag tror jag måste ringa imorn så jag inte får nån konstig påminnelse, vill ej ha sådant!










Imorn ska jag färga håret och jag längtar!! Kommer nog sova gott när jag vet det + att jag har sovmorgon..sweet! =) Så godnatt gott folk, hörs imorn!











kram/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards