Malin Nordström

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av malin - 10 mars 2009 21:18








.

.

.

.









Nyss kommit hem från bror M. Har varit på inflyttningsfika, kakor..mm.. gott, gott. Och nu sitter jag och tittar på DH och väntar på att R ska komma hem.








Nu jobbar jag bara en dag till sen är jag ledig i 2 dagar, sweet! Måste försöka ta några bilder på mina inköp, är bara det att batteriet till kameran är så dåligt, hinner typ ta ett kort sen dör den..bra..nja.. Men jag kanske kan ta med Rs mobil när han kommer hem, så ni får se mina fina inköp som jag gjorde i helgen! =)










/malin..







Av malin - 10 mars 2009 15:11










.

.

.

.









Forever21










.

.

.

.











Av malin - 10 mars 2009 10:21










.

.

.

.






Fan missade att göra bakgrunden vit..hm..bättre lycka nästa gång? =/







 /malin..








Av malin - 10 mars 2009 10:09












.

.

.

.









Vad är det frågan om!? Vart kommer all denna snö? Verkar iaf. aldrig ta slut och nu känns våren väldigt långt borta igen.. Snön i mars har inte den bästa inverkan på ens humör... Men det är bara att bita ihop och fortsätta snällt att vänta på våren..=/










Så det jag har och se fram emot idag är lunchen..hehe R gjorde nämligen en jättegod matlåda till mig igår. Så idag ska jag få äta fetaost-sallad med stekt kycklingfilé och hallumi. Hur gott blir inte det? Känns lite som sommaren då man grillar och äter massa sallad, grillad kyckling mm.













Senare ska jag visa ett collage jag gjorde...har inte riktigt fått grepp om detta, blir tokig när jag inte kan det på en gång.. Sen har jag inte orka att sitta där och greja nå länge, vill att det ska bli klart på 3 sek..








/malin..








Av malin - 10 mars 2009 00:29








.

.

.

.









hm..tror jag blir tokig ibland..så nu säger jag godnatt..






/malin..












Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards