Malin Nordström

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av malin - 2 mars 2009 17:53







.

.

.

.






Mamma, Emmy och lilla jag var en snabbis i Birsta igår, handlade lite ljus och blommor. Och vi hann även med en glass..=)




















Och nej, hon fick inte hela glassen, fick bara posa med den. Och smaka nån sked, var inte så jätteförtjust i den.








 /malin..







Av malin - 2 mars 2009 17:51







.

.

.

.







...vad jag fick av min kära R idag, är han inte för snäll!? =)







Ett jättefint leopardskärp från MQ. + att jag fick ett par strumpbyxor i samma mönster. Skärpet invigs nog redan imorn tror jag.












/malin..


















Av malin - 2 mars 2009 10:34







.

.

.

.








VECKA 10...sportlov för dem små..








Måndag: Jobba 10-20, Csi


Tisdag: Jobba 10-18


Onsdag: Jobba 10-18


Torsdag: Jobba 10-18, CM


Fredag: Jobba 10-16


Lördag: LEDIG


Söndag: LEDIG




Tror inte jag har nåt inplanerat i veckan..en solning iaf. Sen skulle jag vill fixa lite småsaker som är kvar i köket. Åsså lampan i vardagsrummet såklart, till helgen ska den lysa såå fint! =)

Sen måste jag ju träffa Janne oxå, så jag får gratta henne. Vi kanske ska ta den dära prommisen nån dag?? =)  En present måste lämnas, men fikat skippar vi va =P  Ja sen är det nog inte så mycket mer, en söndagsmiddag kanske i Matfors. Och kanske lite shopping i helgen..=)








/malin..









Av malin - 2 mars 2009 10:24







.

.

.

.








Idag är det sweeties dag. GRATTIS! Skickade ett sms precis men sen dog mobilen så jag hoppas det kom fram. Men jag lovar att jag inte ska tjata om din födelsedag nu! =) hehe Love you!









/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards