Malin Nordström

Alla inlägg under mars 2009

Av malin - 16 mars 2009 12:42










.

.

.

.




Janne och moi




 


 Lotta, Hanna och Linda, tokarna









/malin..







Av malin - 16 mars 2009 12:41











.

.

.

.












Monki








.

.

.

.


















Av malin - 16 mars 2009 10:09










.

.

.

.












VECKA 12








Måndag:  Jobba 10-20


Tisdag: Jobba 10-18


Onsdag: Jobba 10-18, kanske titta på match 19.00


Torsdag: Jobba 10-18


Fredag: L, Janina?? leka?? vad säger du?? =P


Lördag: L, ta kort..=(


Söndag: L, Matfors..? =)







Sen blir det nog en middag i Skatan oxå..och sen ska det väl fixas i lägenheten som alla andra veckor..kommer aldrig irån det. Så svårt att hinna med allt när R är borta så mycket nu under kvalet. Men det är ju snart slut, så då ska vi nog hinna med lite mer.





Och sen skulle det vara trevligt och hälsa på C, S och Emmy. Kanske kan vi få komma på en fika hos bror M oxå, eftersom R aldrig fick nåt sist..hehe Ser ni att jag försöker skrapa ihopa ställen så vi bara kan åka och äta och fika överallt, slipper vi dona själv hemma..haha =)






/malin..





Av malin - 15 mars 2009 11:03











.

.

.

.











Tack för en jätte trevlig fest! =)








/malin..









Av malin - 15 mars 2009 09:58






.

.

.

.







Ja äntligen är det söndag så man får slappa utan att känna skuld.. =) För söndagar ska man inte göra en massa nytta. Själv jobbar jag till kl 14 idag sen funderar jag på att åka till Matfors och ta det lugnt där. R är på bortamatch hela dagen så jag packar nog in hundarna och åker på en gång sen efter jobbet.. Vi vet där kan jag få lite god mat och bli ompysslad.. =)










Annars så kommer det nog inte hända så mycket mer idag, bara att jag kommer hålla tummarna hårt för att dem ska vinna ikväll. *hoppas* Nu är det bara att ladda inför en ny vecka.. (fan vad tiden går fort!)







kram/malin..






Av malin - 14 mars 2009 10:06









.

.

.

.








Fint väder idag, härligt man blir på lite bättre humör då. Och hoppet om att våren äntligen ska komma höjs.. Men hoppas inte för mycket!...=(









Idag blir det först jobb sen blir raka vägen hem och göra sig iordning för festen ikväll. Kom igen Janne häng på! =) Ska bli roligt. Tänkte att jag skulle försöka mig på lite lockit ikväll oxå, var längesen nu men jag gillar verkligen att ha det. Blir såå fint! =)






Och igårkväll hade jag fullt upp hela kvällen, käkade god mat och sydde lite med mammsen. Tror det blev riktigt bra, har tagit lite bilder så ni får se senare. Spännande, jag vet!








Nu ska jag ringa mammsen..







/malin..




Av malin - 13 mars 2009 17:03







.

.

.

.








.....bär det av till Matfors. Förväntar mig en gomiddag och en efterrätt..hehe =) Det blev en påse med hem idag, inget jättespännande, men en grej jag ville ha nytt tills imorn och den överdelen jag ska ha.










Ses i Matfors!/malin..







Av malin - 13 mars 2009 13:35













.

.

.

.








2 par skor från La redoute






/malin..










Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards