Malin Nordström

Alla inlägg under mars 2009

Av malin - 21 mars 2009 13:55







.

.

.

.













Emmy i Matfors förra helgen tror jag. Jag satt mig på en stol och åt en macka och då ville hon göra likadant..hehe så sött. =)









/malin..







Av malin - 21 mars 2009 13:11








.

.

.

.









Hej..vilken härlig lördag, hyffsat bra väder. Och jag städar...tråk..fast det går ganska bra. Har tom. tagit bort julbelysningen på balkongen..hehe =) Och nu är mamma och Emmy här och hälsar på. TRevligt. R är på träning och nu ska jag nog plocka vidare lite..










Ska se om jag kan ta nå bilder idag..








/malin..






Av malin - 20 mars 2009 19:55








.

.

.

.







Ja nu vill jag ha mat, men jag vet inte vad jag är sugen på..kanske en kebabrulle det blir. Fast BiteLine hade ju smakat väldigt bra oxå... sen måste vi ut med the dogs oxå. Dem står och skäller för fulla muggar nu, dem hörde nåt ute..hmm.. Nä mat var det, tjao!








trevlig kväll/malin..








Av malin - 20 mars 2009 19:50










.

.

.

.













Det var denna Nike dress som jag köpte på Magasin 1. Ni vet den där som jag tyckte var så himla liten, men såg sen att den var i barnstl..hm..bra  Malin.. =P











/malin..










Av malin - 20 mars 2009 09:34










.

.

.

.






















.

.

.

.













Av malin - 20 mars 2009 08:46













.

.

.

.












Ja ni, idag vaknade Malin tidigt. Har varit vaken sen nästan kl 6 tror jag, och idag är min lediga dag va!? Ska jag lixom vakna tidigare då!? =( Har iaf. tagit datorn till sängen och lyssnar på MTV på tvn. Vägrar kliva upp än..hehe =) Det ändå som fattas är en butler som kan komma med lite frukost. Men tror inte det kommer hända någonsin, men R kommer vid 11 och hämtar upp mig för lite lunch. Det var det närmaste jag kunde komma..hehe =)












Annars så ska jag inte göra så mycket idag, tvätta bilen hos pappa tänkte jag försöka hinna med..kanske träffa mamma om hon vill. Och sen en promenad med Janina.Sen ska jag gosa med mina 2 busar oxå.








Nä, nu ska jag läsa runt här..hoppas att nån har uppdaterat..=)








trevlig dag/malin..







Av malin - 19 mars 2009 15:11











.

.

.

.





















 








 Bbook









.

.

.

.












Av malin - 19 mars 2009 10:21










.

.

.

.










Kanske inte är världens bästa bild..men den är stor och skön. Och i jättefina färger. =) Annars så står jag bara där och provsmakar kycklingen vi skulle äta till middag...haha =)







/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards