Malin Nordström

Alla inlägg under mars 2009

Av malin - 26 mars 2009 14:34









.

.

.

.









Sådär då var jag hemma igen, nyfärgad och glad. =) Nu känns det som vanligt igen. Fast jag klippte mig inte, tänkte låta det växa ut lite, men jag ska toppa lite snart. Sen köpte jag shampo och inpackning, så mitt hår ska få må braa. Inte illa.

























Nu måste jag ut med hundarna en sväng, sen ska vi storhandla mat idag oxå, behövs fylla på med lite. Sen ska det ringas lite samtal oxå..  Hörs senare!








/malin..




Av malin - 26 mars 2009 00:28












.

.

.

.











Nu har jag gjort klart räkningarna. Gick hyffsat bra denna månad..=) Men jag saknar en räkning..som jag inte har fått..så jag tror jag måste ringa imorn så jag inte får nån konstig påminnelse, vill ej ha sådant!










Imorn ska jag färga håret och jag längtar!! Kommer nog sova gott när jag vet det + att jag har sovmorgon..sweet! =) Så godnatt gott folk, hörs imorn!











kram/malin..






Av malin - 25 mars 2009 23:30














.

.

.

.




Detta fick jag med mig hem idag. Allt för ca. 450:-




2 st speglar, bra att ha i väskan











jättefin 2-färgad ögonskugga från Too FRaced











Nagellack från Gosh, rougeborste från Nouba

Carmex + Rosebud för torra läppar







Lippgloss från Gosh














/malin..















HEJ

Av malin - 25 mars 2009 20:17









.

.

.

.












Har inte haft tillträde till internet förens nu. Har nyss käkat hemmgjord pizza med hundarna hehe R är borta på match som vanligt och sen ska dem fira att dem har gått upp en division. Så han ser jag nog inte han förens inatt/imorn.












Jag har även shoppat lite idag, och det är inte kläder utan lite annat smått och gott. Och det var på rea, vad annars. =P Ska ut med hundarna nu, sen tänkte jag ta lite bilder på det jag fick med mig hem, så ni får se lite senare.










Nä nu måste jag dricka lite vatten, blev såå törstig på pizzan! Later..







/malin..





Av malin - 24 mars 2009 19:59










.

.

.

.












VECKA 13





Måndag: Jobba 10-20 (nya avsnitt SCI)


Tisdag: Jobba 10-18 (DH, Christine)


Onsdag: Jobba 10-18, sista hockeymatchen 19.00


Torsdag: L, färga håret 12.00, (CM)


Fredag: L, middag i Skatan eller Matfors, eller träff med Lotta.. =)


Lördag: Jobba 13-18


Söndag: Jobba 10-18














Sådär hoppas det sparas denna gång.. Tycker inte att veckorna räcker till längre, hoppas att det blir bättre snart. Annars så hinns det inte med så mycke mer..ska väl försöka hinna med och pyssla lite i lägenheten iaf..måste! Sen vill jag vila lite oxå..och inte städa..haha =)










/malin..







Av malin - 24 mars 2009 19:12









.

.

.

.











Har inte haft nå internet så jag har inte kunnat blogga, jag har inte varit lat..haha =) Fast jag hade skrivit ett inlägg igår, ni vet veckan.,.men det sparades tydligen inte..=(









Nu sitter jag och äter en sallad och tittat på tv. R är på träning och hundarma leker nånstans.. Och snart är denna tisdag redan slut.  Ska skriva ihop ett schema senare, sen kanske jag orkar lägga in nå bilder oxå..haha Nu måste jag se klart 2½ men först. Tjao!










/malin..







Av malin - 22 mars 2009 11:58







.

.

.

.








.

.

.

.













Av malin - 22 mars 2009 11:33










.

.

.

.










Ligger och skriver som en kråka nu...Milton ligger på vänster arm och jag ligger på magen, + att Missy har somnat på min rygg nu......så jag har bara höger arm och fingrar att skriva med..jobbigt vill jag säga! Får kramp i hela kroppen!










Var och käkade middag i Skatan igår, liika gott som vanligt och idag tänkte jag åka till Matfors och snylta..=) så de ska va. Ska även plocka upp bror C och Emmy. R är på match som vanligt på söndagar.






Så man kanske ska göra sig iordning då...hundarna vill säkert ut snart oxå.. Hörs lite senare..





/malin..









Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards