Malin Nordström

Alla inlägg under maj 2009

Av malin - 5 maj 2009 12:35







.

.

.

.












Var på stan en sväng med Lotta i lördags och då hittade vi denna ring på HM, båda köpte den. Inte så konstigt den är ju hur fin som helst! =) Men vi hade det lite svettigt där ett tag. Alla ringar fastnade på fingrarna!!! Det var några ggr där då vi verkligen fick panik och inte fick av dem! Jag var beredd att gå till kassan och betala ringen när den satt på fingret! Men det löste sig vi fick av dem och vi köpte dem..=)













Sedan hittade jag detta halsband på rean på GT och jag gillade nåt med den, tänkte ha den till en helsvart outfit, kan bli fint tror jag, eller så kommer den ligga i lådan och damma..vi får se..











/malin..















Av malin - 4 maj 2009 22:07













.

.

.

.
















 






 Dessa armband har jag gått omkring med idag, de svarta med en berlock och det lite grövre silver armbandet kommer från T. Sabo och det tredje kommer från baslagret på Branders Guld & Ur.






Imorn under Hemmakvällen 16-20 på Birsta City så kommer vi har ha 20% på alla berlocker från T.Sabo. Passa på och välkommen in!










Nu ska jag gå å lägga mig, måste upp tidigt imorn och försvinna från lägenheten. Fönsterkillarna kommer kl 07 imorn morgon och då måste hundarna och jag bege oss till brorsan. Sen blir det jobb 12-18.







Och imorn ska jag visa 2 st nya smycken..me love!






Godnatt/malin..







Av malin - 4 maj 2009 14:44











.

.

.

.











Igår såg vi denna tjejfilm, var väl helt ok, hade inte så höga förväntningar, så nu Janne ska du få se den..hehe Du kan ju inte sitta och slita ut min SATC film..haha




/malin..










Av malin - 4 maj 2009 14:39










.

.

.

.













Sötunge i pilotbrillor som hon fick av mig förra året.






/malin..








Av malin - 4 maj 2009 10:15








.

.

.

.














VECKA 19





Måndag: Jobb (CSI), sova i Matfors?, byter fönster


Tisdag: Jobb eller ledig.. (DH, Christine), byter fönster


Onsdag: Jobb, tvätta


Torsdag: Ledig, (CM)


Fredag: Ledig


Lördag: Jobb


Söndag: Jobb






Skulle behövt åka till Birsta och köpe lite saker, tråkiga saker till bilen, gardiner och lite mer sånt där behövligt.. Helgen blir mycket lugn (som alla andra) jobbar hela långa helgen, så det behöver inte bli nå bra väder..hehe








Annars blir det nog en lugn vecka oxå, har vaknat vid 6-7 tiden varje dag nu så jag är måttligt trött, skulle verkligen behövt en dag och sova ut. Men det kommer nog inte hända denna vecka, pga fönsterbyte och dem börjar kl 7 med att borra, banka och göra oväsen.. Tur att det är klart snart!








/malin..









Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards