Malin Nordström

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av malin - 5 maj 2009 15:06









.

.

.

.








Nu tror jag att dem är klar med dem nya fönsterna, skönt! Och det blev jättebra! Nu är det bara nån plåtgubbe och målare som ska komma och fixa det sista, tar väl några veckor tror jag.



Men nu kan vi iaf. ha några blommor som överlever! Så nu måste vi åka och köpa gardiner och lite blommor, lite roligt.. Finns väl roligare saker att handla, men nu ska det faktiskt bli skoj att få göra lite vår/sommar fint i lägan!







/malin..










Av malin - 5 maj 2009 12:35







.

.

.

.












Var på stan en sväng med Lotta i lördags och då hittade vi denna ring på HM, båda köpte den. Inte så konstigt den är ju hur fin som helst! =) Men vi hade det lite svettigt där ett tag. Alla ringar fastnade på fingrarna!!! Det var några ggr där då vi verkligen fick panik och inte fick av dem! Jag var beredd att gå till kassan och betala ringen när den satt på fingret! Men det löste sig vi fick av dem och vi köpte dem..=)













Sedan hittade jag detta halsband på rean på GT och jag gillade nåt med den, tänkte ha den till en helsvart outfit, kan bli fint tror jag, eller så kommer den ligga i lådan och damma..vi får se..











/malin..















Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards