Malin Nordström

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av malin - 11 maj 2009 19:28












.

.

.

.





Jag har inga svarta ballerina, och det är nästan ett måste, passar till allt och kommer användas flitigt i sommar, så nu har jag hittat 2 st jag gillar på Nelly. Men jag kan inte riktigt bestämma mig..













 199:-










 eller..








149:-






..just lutar det lite åt det första paret..ser mycket skönare ut..hehe Vad tycker ni!? Janne, svara ärligt nu! =)








/malin..































Av malin - 11 maj 2009 10:24












.

.

.

.








Vaknade upp med en ond nacke imorse, tror jag håller på få nackspärr, vill inte! Fast jag får väl skylla mig själv...sov med handuken på huvve efter jag duschade igår..bra Malin..





Sen skulle jag verkligen behövt klippa mig i veckan, känns som att det är dax. Ta bort dem slitna topparna. Ja det blir bra det.







/malin..









Av malin - 11 maj 2009 10:02
















.

.

.

.



VECKA 20





Måndag: Jobb, (CSI)


Tisdag: Jobb, (DH, CHRISTINE)


Onsdag: Jobb,


Torsdag: Jobb, (CM)


Fredag: Jobb, middag i Matfors


Lördag: Ledig, fest-tema-klänning?


Söndag: Ledig






Detta ska oxå hinnas med i veckan:


* tvätta


* städa och plocka lite innan målaren kommer


* rensa skorna och jackor


* göra ett hål i en glasskiva..


* tapetsera lite


* bada monsterna


..och säkert nåt mer. Och jag vill ha allt klart innan helgen så jag får vara ledig när jag är ledig.. Det vore underbart!






/malin..











Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards