Malin Nordström

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av malin - 10 maj 2009 13:56












.

.

.

.













Igår såg vi denna film, fyran. Och den var så bra! Ni måste se den, ni kommer gilla den jag lovar. Ja om ni gillar snabba bilar och sånt vill säga..








/malin..













Av malin - 10 maj 2009 11:57









.

.

.

.














Nåt som står högt på önskelistan nu är ett svart, lite bredare skärp med nitar i silver på. Som det ovan eller snäppet bredare. Måste kika runt och se om jag hittar nåt. Nån som vet vart det kan finnas?!










/malin..








Av malin - 10 maj 2009 11:11











.

.

.

.












Blev ingen tacopaj, blev inte de goda, blev ingen tvättning, det blev inte alls som det var tänkt igårkväll...



Istället blev det Max till middag halv tio på kvällen, kom på att vi hade tvätt tid kl 00.00, sådär 5 timmar försent.., blev påmind att vi måste vara dem tråkigaste grannarna..(skyller på att jag skulle upp och jobba då våra snälla och trevliga grannar satt nere och festade) såg en film alldeles för sent, gick och la mig kl 01!!!








Ny dag, nya tag, nya mål!

Så denna dag är inte planerad alls, fast jag vet innerst inne att det är vissa saker jag vill få klart med och vill hinna med, men det är tiden som inte hinner med nu.. Aja, jag har iaf. tagit lite bilder. Så ikväll kommer dem upp.







/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards