Malin Nordström

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av malin - 15 maj 2009 15:25









.

.

.

.






















 /malin...

















Av malin - 15 maj 2009 13:45









.

.

.

.








Såhär mycket har jag rensat bort i kläder och skor, inte illa. Så nu får det plats med lite nya sommarkläder. Hur bra är inte det!?





/malin..








Av malin - 15 maj 2009 11:04









.

.

.

.





























(Bilder lånad från, Linn, F. Fahrman och Kling)






Hallå, tycker HM bara blir bättre och bättre. Det verkar som att det kommer trilla in mycket fint i butikerna under sommaren. Men det mesta lär väl inte ens komma upp hit, tråkigt! Men sommaren är mycket välkommen iaf! Och jag tror verkligen att det måste bli en Sthlm-tripp i sommar!





/malin..
















































Av malin - 15 maj 2009 09:59











.

.

.

.








Titta vad fint det blev! R fixade två hyllplan åt mig igår och det tackar jag för. Nu ser jag för en gångs skull vad jag har för skor. Förut låg allt i påsar och skokartonger, inget att rekommendera! Och sen fick alla stövlar flytta ner i förrådet under sommaren.





Ser att det får nog plats med nåt par till..hehe Kanske flyttar in några nya i helgen, vem vet..






/malin..















Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards