Malin Nordström

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av malin - 14 maj 2009 17:21










.

.

.

.



















Var in på Hm på nätet en sväng förut för att titta in det som skulle släppas idag med Matthew W. Och jag kan bara säga att det stod SOLD OUT på allt! Nu vet jag inte om det är slut i butikerna än men ändå, helt galet! Och jag hittade inget jag gillade ens! Gillade den första kollektionen mer.




Antar att det kommer komma upp ganska mycket snart på Tradera.. Så om man missade nåt är det ett tips att kika in där. Kan bli lite dyrt bara om det är många som vill ha plagget.




Så det lär nog inte bli nåt köp, skulle jag tro. Ja det ska va om jag lyckas fynda nåt på Tradera då.. =)





/malin..
























Av malin - 14 maj 2009 17:02











.

.

.

.









DAGENS VILL HA: Ett par nya skor



DAGENS KLÄDSEL:  Jeansleggins GT, fransklänning HM, pumps Bronx, Fossilklocka, halsband Dyrberg/Kern



DAGENS SMINK:  Foundation, rouge, mascara



DAGENS FRISYR: Utsläppt



DAGENS HÄNDELSE: Janina hälsade på



DAGENS LÅT: Promoe - Svennebanan



DAGENS PLANER: Jobba, tvätta, städa



DAGENS SAKNAD: R



DAGENS DUMMASTE: Plåtslagaren ute på balkongen kl 07.00



DAGENS SJUKA: Hörde att bror började bli snuvig..



DAGENS DROG: Vatten..



DAGENS ROLIGASTE: Mamma ringde och sa att min väska hade kommit



DAGENS FAVORIT: Vaniljyoughurt till mellanmål



DAGENS KÖP: Snart en fotcreme



DAGENS GODIS: En filledutt när jag har städat klart



DAGENS HUMÖR: Trött



DAGENS ORD: Hej








Tänkte kanske att ni ville veta..=P




/malin..










Av malin - 14 maj 2009 11:25










.

.

.

.










Natalia Vodianova





Hur fin!?? Och vilka ögon!








/malin..























Av malin - 14 maj 2009 10:28








.

.

.

.






Hm...blev ingen städning igårkväll...otippat.. Istället åkte jag hem, käkade mackor...gick ut med hundarna i duggregnet..pratade med mammsen..sen tog jag till slut tag i skorna. Japp, nu är dem rensade. Tror det blev över 10 par som jag tog bort, riktigt bra tycker jag. =) Sen ska jag lägga ner alla stövlar och vinter/höst skor i förrådet. Det blir bra det. Även en väska rensade jag bort.






Så nu är det lite mer plats, fast jag får ändå inte plats med dem på ett bra sätt.. Måste åka och köpa nå hyllplan så R får snickra lite.. Vill kunna se alla par skor, annars glömmar man bort och använda dem.







Nu ska det skrivas en lista på vad som ska inhandlas efter jobbet..later..








/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards