Malin Nordström

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av malin - 18 maj 2009 23:42









.

.

.

.




I Matfors i fredags!






Nu har jag laddat upp en massa bilder, men orkar inte lägga ut dem ikväll, det får bli under dagen imorn. Nu ska vi gå ut med hundarna en sista gång sen ska vi sova.






Hörs imorn! Godnatt!




/malin..



















Av malin - 18 maj 2009 12:47















.

.

.

.













Hello shoes! Titta vilka fina skor som ska komma in på DinSko! Mycket Malin över dem. Den uppe till höger och den till vänster nere är nåt för mig. Gäller bara att haffa 36 , inte det lättaste!










/malin..








Av malin - 18 maj 2009 10:20














.

.

.

.





VECKA 21






Måndag: Jobb, (CSI)


Tisdag: Jobb, (DH, CHRISTINE)


Onsdag: Ledig, städa!


Torsdag: Jobb


Fredag: Ledig, Matfors?? =)


Lördag: Jobb


Söndag: Jobb






Ny vecka igen!? Tiden går verkligen fort nu! I veckan ska det iaf göras lite vår/sommar fint i lägan. Sen jobbar jag hela helgen. Pappa åker till stugan på onsdag så på fredag tror jag vi åker och håller mamma sällskap. =)






Hann inte lägga ut nå bilder igår, vi var inte hemma på hela dagen, men ska försöka hinna ikväll innan CSI börjar. Sen ska jag försöka ta lite bilder på det jag shoppade igår.. Hittade jätte mycke fint! Bla. ett par skor, (måste fylla på lite nu när jag tog bort så många.) =)







/malin..














Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards