Malin Nordström

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av malin - 16 maj 2009 17:58









.

.

.

.














Sådär nu är vi hemma igen. Vi sov ju över i Matfors igår, mycket trevligt. Vi grillade, satt i fotbad, målade naglarna och umgicks.

Sen idag har vi varit ute och gått på långpromenad, mamma har klippt håret på mig, R och Emmy, sen har vi bara vilat och käkat glass och myst. Det här får vi göra om..hehe =) Har faktiskt tagit en massa bilder, många roliga..hehe Så det kommer nog upp under morgondagen.








Hinner inte nu för nu ska jag hoppa in i duschen, ska iväg på fest sen! Och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig. Sen måste jag fösöka få tag på Janne så hon kan göra håret. Så bråttom var det ja..









Får se om jag hinner slänga in ett till inlägg sen. Tjao!






/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards