Malin Nordström

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av malin - 19 maj 2009 16:14






.

.

.

.































Fina va!? Jag fyndade dem på Nilson i söndags. Men först hittade jag dem på Eurosko förr 399:- så la jag undan dem, sen gick vi på Nilson och vad såg vi där!? Jo ett par likadana fast ett annat märke och dem här kostade 299:-

+ att jag hade kvar ett tillgodokvitto på 49:- Så jag köpte dem för 250:- och det kallar jag ett fynd.. =)







/malin..








Av malin - 19 maj 2009 14:03














.

.

.

.











 ....som döljer något fint..visar senare.









/malin..







Av malin - 19 maj 2009 10:34









.

.

.

.










Körde på barbent i lördags, först gången i år och det gick faktiskt bra! Inte alls kallt, sen om man var lite blek det skiter jag i.. Sommaren har ju inte kommit än, kan inte förvänta sig så mycket.. Tack för en trevlig kväll och för att jag fick komma, Hannah, Lotta och Linda. =)





Invigde mina nya skor från Nilson med snörning, kjol från Pepe Jeans, linne Monki, halsband HM, klocka Fossil, armband T.Sabo och nitskärp från Erikshjälpen. Skinnjacka present från Janina (Only)






/malin..







Av malin - 19 maj 2009 09:59











.

.

.

.




 Mamma och Emmy sitter och myser och leker med gamla smycken som jag har hivat, mycket roligt tycker Emmy! =)











Sen hittade hon ett par skor som jag oxå har hivat iväg, i dem här gick hon i hela lördag. hehe Kanske får behålla dem hos mamma så hon kan leka med dem..












Sen satt hon och Bobba och ritade, käkade lite mat och snälla mamma klippte oss alla tre, tack så mycket! =) Och tack för all mat och en trevlig övernattning! hihi












Mamma vi kommer igen på fredag, undra vad vi ska äta då! =) Kanske nått gott paket..;)










/malin..

















Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards