Malin Nordström

Alla inlägg under maj 2009

Av malin - 7 maj 2009 14:27








.

.

.

.























Sen sist har jag hunnit med...



* gått på en till promenad


* lagt fram kyckling på tining


* rensat garderoben


* tittat lite på tv




-----------------------------------------------------------------------------------------------





Och nu ska jag fortsätta rensa kläder som ligger i byrån, äta ett äpple, duscha, ringa ett viktigt samtal, ringa jobbet och lite till... 





Sen blir det grillat och hockey i Skatan..






/malin..











Av malin - 7 maj 2009 12:47







.

.

.

.
























Ok, jag ska erkänna jag har inte gjort ett skit än!! Va, måste skynda mig att lägga fram kyckling på tining och sen ska jag fan mig ta mig kragen och fixa med kläderna, annars kommer jag må dåligt sen när jag inser att jag inte gjort nåt nyttigt under dagen..





Ska försöka ta nå bilder sen oxå..alltid nåt! Kan ju alltid ta med mig datorn till sovrummet så jag kan göra 2 saker samtidigt, rensa OCH surfa, hur bra som helst. + titta på tv. Tjejer kan!





kram/malin..








Av malin - 7 maj 2009 10:33






.

.

.

.














Ja, det har jag varit länge, kan inte somna om, fattar inte vad problemet är!! Så jag har varit vaken sen efter sju nån gång på min lediga dag. Det är väl ok om man är pigg och så men jag är trött! Aja, störigt är det iaf.




Har nyss varit ut med hundarna på promenad, fint väder idag, skönt! Kanske blir grillat då! Men nu vet jag inte vad jag ska göra, trodde Janne var hemma men hon var på en bilresa.. Är inte pigg på att börja med kläderna nu..måste slappa lite först.










Nu sover hundarna igen, dem verkar aldrig ha nå problem med sömnen..hmm..








later../malin..















r

Av malin - 6 maj 2009 23:01












.

.

.

.










Tänk om man hade en sådan kläkammare..



Imorn tänkte jag försöka hinna med att rensa min garderob, är ledig hela dagen så det borde hinnas med. Är så less på att inget får plats. Sen finns det mycket som man vet att man inte kommer använda men som man sparar ändå, det finns alltid "kanske nån gång" Nä, nu ska jag vara hård imorn..hehe




Sen tänkte jag att jag ska försöka sno ihop nåt gott till middag, grillat står högst på listan nu.. =) Så jag hoppas på bra väder. Nä nu blir det ett godnatt!










/malin..













Av malin - 6 maj 2009 21:39













.

.

.

.













































Träffade Sara en sväng efter jobbet idag, gick och kikade lite på GT och hittade jätte mycket fint! Det var fullproppat med kläder, hur många fina klänningar som helst. Men det blev ingen klänning denna gång utan en skön, lös baströja istället i grått. (tröjan kostar 149:-)




Sen gick viJC där Sara hade lämnat ett par byxor för att sy upp dem, och där hittade jag ett fint fjäder halsband endast 49:- så då slog jag till! Fint till en vit tee, jeans shorts och sandaler i sommar.








/malin..









Av malin - 6 maj 2009 14:19








.

.

.

.













Jag funderar på att klicka hem denna paljett tröja från La redoute, den finns i mörkblått ( som bilden ovan ) och i svart. Jag har 40 % på en vara så jag tänkte att jag skulle göra ett klipp.. =) Men jag kan inte bestämma mig för vilken färg..vad tycker ni!? Sen är det svårt med stl. oxå, men funderar på att köpa stl 36..känns som att i stl 34 så blir den lite tajt och stl 38 kommer den bli förstår i axlarna så en 36 borde passa bra..hoppas.







/malin..






Av malin - 6 maj 2009 10:12








.

.

.

.







Vi har en liten tjuv i hemmet.. Satt och tittade på tv i vardagsrummet igår kväll och plötsligt hör jag att det är nån som äter i köket, tittar i soffan och där ligger Milton..konstigt..för vi har ingen mat i nån skål på golvet.. Bara en på köksbordet.. Hm..springer dit och vem står inte där och smaskar i sig!? Jo lilla Missy, den rackaren!



Så hon har först hoppat upp på stolen sen på bordet!! Va!? Det trodde jag inte, måste verkligen har varit hungrig! haha Så nu får man passa sig, hon verkar kunna komma upp överallt den lilla fisen!













/malin..












Av malin - 5 maj 2009 15:06









.

.

.

.








Nu tror jag att dem är klar med dem nya fönsterna, skönt! Och det blev jättebra! Nu är det bara nån plåtgubbe och målare som ska komma och fixa det sista, tar väl några veckor tror jag.



Men nu kan vi iaf. ha några blommor som överlever! Så nu måste vi åka och köpa gardiner och lite blommor, lite roligt.. Finns väl roligare saker att handla, men nu ska det faktiskt bli skoj att få göra lite vår/sommar fint i lägan!







/malin..










Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards