Malin Nordström

Alla inlägg under maj 2009

Av malin - 22 maj 2009 21:47






.

.

.

.






Nelly 499:-




.

.

.

.











Av malin - 22 maj 2009 12:07









.

.

.

.




















Godmorgon, fredag idag, härligt! Fick lite sovmorgon idag, mycket skönt. Sen har jag bara tvättat nu på morgonen, väntar på att dem 2 sista maskinerna ska bli klar. Så lite mys i soffan med hundarna under tiden är inte fel.











Sen bär det av mot Matfors till mamma för lite mat och bara sällskapa lite. Måste bara komma på vad vi ska sno ihop till middag, och det är inte det lättaste! Men nåt gott ska jag väl komma på.






Nä nu ska jag testa ringa pappa och se om dem har det bra i stugan i Norge, lyckans ost! Själv får vi vänta till augusti med att åka dit.





later/malin..






Av malin - 21 maj 2009 12:38












.

.

.

.
























Denna måsklänning kommer jag traska runt i sommar, kommer passa perfekt när vi åker till Norge och alla deras måsar.. Köpt på Monki för 180:-






/malin..







Av malin - 21 maj 2009 10:26
















.

.

.

.











Jaha, då var det ledig dag för alla vanliga människor, härligt för er! hehe =) Själv ska jag jobba idag, men det kommer gå bra, vi stänger kl 18 idag då det är som en söndag. Och sen hoppas jag på en god middag när jag kommer hem..*blink blink*






Pappa har åkt till stugan den rackaren och mamma är hemma, hoppas hon orkar komma och hälsa på mig idag, det vore väldigt trevligt. Kanske ska försöka få bror C, Sara och Emmy att komma och hälsa på..hmm..tror jag får ta och ringa dem. 











Jag får se fram emot morgondagen istället, för då är jag ledig. Och då ska vi även bege oss ut till Matfors, trevligt! God mat och umgås med mammi, kan inte bli bättre..hehe =)




/malin..
















Av malin - 20 maj 2009 17:09








.

.

.

.













Nu är jag och mina converse redo för jobbet, hörs ikväll!





/malin..















Av malin - 20 maj 2009 16:11









.

.

.

.

















Dagens tips! Fint randigt linne från Monki! Finns i btuik nu. Och jag har för mig att det inte var dyrt..tror den gick loss på 100:-









/malin..











Av malin - 20 maj 2009 14:42





















.

.

.

.

















Lite nytt som flyttat in är denna fransväska från Ellos och shortsen som kommer från Cubus. Om ni undrar så låg väl båda runt 200:- lappen..







/malin..




Av malin - 20 maj 2009 14:26








.

.

.

.











Har inte vaknat nu om ni tror det..hehe Men jag har legat och vilat ganska länge imorse. Är så jobbigt nu när grannhunden löper så då sitter Milton vid dörren och vill ut hela tiden, och det brukar börja vid fem-tiden på morgonen..så efter det så sovar man inte så mycket. Och med tanke på att vi går och lägger oss vid midnatt varje kväll så hinner man inte sova så mycket.








Så idag har det inte hänt mycket..har plockat lite här hemma och skulle väl behövt plocka in alla kläder i garderoben. Men jag orkar inte nu...hehe eller jag hinner inte. Skulle egentligen vara ledig idag, men jag hoppar in mellan 17-20. Och innan vill jag hinna på Ikea en sväng, behöver nya gardiner till sovrummet.






Aja, nu avslutar jag detta tråkiga inlägg...tjao!




/malin..







Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards