Malin Nordström

Alla inlägg den 27 juni 2008

Av malin - 27 juni 2008 11:05



.

.

.



Jag är ledig!! woohoo! =)


Så när man är ledig har man ca. 100 ärenden att göra..


* måste på hsb och snika lite pengar från repfonden...=)


* åka till telia (fick en ny mobil igår! de ni, dem var snäll mot mig! ) men såklart så kommer jag inte undan så lätt.. (jag har tydligen inte tjänat av det onda jag har gjort..va de nu är..) Jo, så då fick jag inte med nå batteri till telefon!!!! Va!? Ja, så då kunde jag inte börja använda den idag..suck!


* Åka på monki och fynda lite, VIKTIGT!!  hehe =)


* träffa pappa nu, har lite bråttom..


* och R ville titta på en tv, så det ska vi oxå göra.. Sen vet jag inte om jag orkar göra nå mer.. =)



Så jag avslutar med en bild på ....... Emmy!! =)




hej då/malin



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards