Malin Nordström

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av malin - 3 juni 2008 23:10



.

.

.


Ska försöka sälja lite här nu då..


Nu är det så att jag och r ska båda sälja våra bilar..tänkte att jag kan smyga in en bild på dem här oxå, kanske nån som vet nån som kanske som vet nån som söker en bil.. =)


Här kommer bilder, om ni har frågor så är det bara att fråga! =)



Här är min s60 R  2,4T (300hk) Pris: 105.000:-

Automat, bensinare, -02, ca. 16.000mil...fråga om det finns funderingar..


(går som en pärla vill egentligen inte sälja men vi ska ha en ny, större bil nu)







Här är Roberts bil, BMW 325 V6 193hk Pris: 109.000:-

Manuell, bensinare, -01, ca. 15.000 mil..fråga om det finns funderingar..


 (går mycket bra!)





Om intresse finns, så hör gärna av er.


Pris kan diskuteras på båda bilarna!

(bilarna måste bort, då ny bil ska inhandlas!)


/malin




Av malin - 3 juni 2008 09:39



.

.

.


Att renovera är så roligt..förstår inte, för oftast när man börjar med nåt så vill man att det ska bli klart på en gång, och skyndar sig att välja tapeter, golv och lister och tjafs.. Sedan när man är klar vill man göra ett annat rum.. Jag själv har nu gjort sovrummet och vardagsrummet i min lägenhet, men innan jag börjar med ett nytt rum så vill jag ändra lite i sovrummet.. Ska alltid krångla till det för mig..hehe =) Ska byta ut en tapet..(jag har ju lärt mig att sova nu.. ) Och sedan ska jag lägga in lite golv oxå för det gjorde jag inte sist (golvet är fint redan men jag ha lyckats fått lite extra golv, och jag vill ha samma golv i hela lägenheten) Så på torsdag ska vi titta på tapeter, golvet har jag redan, så det blir inte nå dyrt så det här kommer nog gå ganska fort.. =) Vi får väl sova på soffan några dagar..




Fick ett sms av Janina imorse, hon är ju i turki och ska bli pepparkaka, så jag ska se ut ännu vitare.. Tänkte sola lite medans hon var borta så jag inte bländar henne, men nu har jag fått ont i helsen å då ska man inte soola!! =( Typiskt! Men nu vet jag att hon lever iaf..hehe =) puss på jäntan



Nu ska jag försöka skriva ett fint sms..=)



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards